Princ Ivan

S tím titulkem jsem jednoduše neodolala. :)
Jde o to, že tvůrci filmu Korzet konečně oznámili jakou roli si Ivan v tomto filmu zahraje. Poslechněme si je sami:

Ivan Ozhogin jako korunní princ!
Korunní princ velkého císařství, jehož hlavním městem je Tvayburg. Stejně jako císař, korunní princ podporuje technický rozvoj, zajímá se o nejnovější vynálezy a přístroje. Korunní princ je majestání, pohledný a chladný. Bez pochyb je to inteligentní muž a dobrý politik. Přesto se šeptají různé věci o jeho soukromém životě...

A teď pár fotek Ivana v kostýmu, něco z natáčení a nesmím zapomínat ani na Veru Sveshnikovu, která ve filmu hraje dámu z prominentní společnosti.

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. OMG!!! Co se novinek o tomto projektu týče, tak jedna zpráva je lepší než druhá! :D Ivan si zahraje prince!!! :D Mám druhý Vánoce! To je naprosto fantastický! A podle popisu si troufám doufat, že ve filmu pobude před kamerou delší dobu :-D
    Když trénoval choreografii, tak bych řekla, že se dočkáme nějakého pompézního plesu. Nadšeně tleskám, div neskáču do stropu :D
    Na těch fotkách vypadá fakt famózně - skvěle vystihují popis jeho postavy, kterou ztvární. Fakt je se na co těšit, prostě to nemá chybu (fotky s Ivanem jsou velkým vnadidlem na film).
    Vera vypadá taky skvěle! Moc se mi líbí ta fotka, kde si maluje rty - úžasně stylizovaná momentka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje reakce byla docela stejná! Jejejej! :) :D
    A taky doufám, že si užije hodně času ve filmu. Korunní princ...to už je přeci velká postava, tak musí sehrávat podstatnou roli, že? Prosím, prosíííím. :D
    Taky jsem pomýšlela na ples. Achjej, tančící Ivan, nemůžu se dočkat. :)
    Tojo, ten popis jeho postavy je dokonalý. Pohledný, majestátní...vskutku, vskutku. Strašně moc mu to sluší, on je snad hezčí a hezčí, já to jinak nechápu. :D :)
    I na Veru se moc těším, bude to geniální! Nebudu rozumět ani slovu...ale who cares. Tančící Ivan to vynahradí. :D Snad to bude snadno dostupné, já bych snad lezla po zdi, kdybychom se k tomu ve výsledku nemohli dostat, uh.

    OdpovědětVymazat
  3. Princ Ivan jsme čím dál tím víc zvědavá, hlavně na to, jaká ta jeho role vlastně bude - navíc jemu ti tajemní a záhadní jdou sami od sebe :-) navíc majestátnost z něj přímo čiší, fešákem je o to se nebudeme přít a chladným být umí dokonale :-) jeho Krolock je až mrazivý :-) bude to vážně mazec :D

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: No že jo! Korunní princ - troufám si doufat, že tam bude mít podstatnou roli. To tam bude nějakou dobu, já tomu fakt věřím. :-)
    Třeba to nějaká dobrá duše přeloží do AJ :-)
    Vera bude určitě skvělá. Její herecký projev miluju :-)
    To jsi vystihla naprosto, ale fakt přesně - on je fakt hezčí a hezčí (asi jej zkrášluje profesní zápřah :-) )[3]: Taky, taky.
    Exactly!!! Jemu jde prostě všechno, a tajemné, záhadné postavy... jojo :DHolky, bude to úžasný!!! jsem o tom naprosto přesvědčená - teď jen jde o to, aby to někdo nahrál na net ke stažení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Myslím že den kdy se to objeví na netu budeme dlouho opěvovat :-) a ihned stahovat aby to případně nesmazali :-)

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Taky jsem si říkala, že mu tu roli napsali snad na míru.:)[4]: Navíc když se Korzet nějak propaguje, Ivan je tam vždycky zmíněný...tak to už musí něco znamenat. :))
    Bylo by dokonalé, kdyby to někdo přeložil, ale počítám s tím, že nebudu mít trpělivost na nějaký potencionální překlad čekat, takže už se vidím, jak se na to dívám, ničemu nechápu a stejně budu spokojená jako měsíček na hnoji. :DD
    I já Veru zbožňuju, hrozně se na ně těším oba. Jen se zatím bohužel zdá, že se jejich postavy nesetkají. Ale třeba spolu nějakou scénu mít budou, kdoví. :))
    Moje teorie je, že Ivanovy velmi velmi pomohla změna účesu, hihi. Mám na mysli to, že zhruba od začátku roku začal nosit kratší vlasy + přestal si česat pěšinku uprostřed + vypracoval si figuru (mám tušení, že mu to nedalo kvůli Jekyllovi&Hydovi, kde má věčně rozervanou košili :D). Ale byl více než pohledný i předtím, to se rozumííí. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky