Mini dotazník Julie Udine

Nejosvědčenější muzikálový zdroj, aka Broadway.com, si vyzpovídala novou Christine na Broadwayi, Julii Udine. Pojďme se podívat na její odpovědi. :)


Věk: 21
Pochází z: Voorhees, NJ
Současná role: Broadway debut jako sborová zpěvačka Christine Daaé, která podlehne kouzlu mystického maskovaného muže v nejdéle běžícím muzikálu na Broadwayi, Fantomovi Opery.
Divadelní & Televizní role: Objevila se v Law & Order: SVU a websérii All My Children. Poté ve věku devatenácti let začala hrát Christine v US tour Fantoma Opery.
"Když mi byly tři roky, maminka mě dala do baletu protože jsem byla opravdu hlučné dítě. Myslím, že mi to skutečně pomohlo utišit se."
"Nemůžu žít bez těstovin. Říkám si, že uhlohydráty pro mě nejsou moc dobré, ale potom stejně jím dokud nemám dost. Budu jíst těstoviny dokud...dokud opravdu neztloustnu a nebudu se moct vejít do svých kostýmů (směje se)."
"Tohle je trapné, ale znám svého přítele už od sedmé třídy. Měla jsem na něm crush sedm let, ještě v době kdy jsme byli jen přátelé. Naštěstí mě nakonec přece jen pozval na rande a teď jsme spolu už více než rok. Momentálně studuje podnikání na University of Tampa."
"Poté co jsem byla rok na tour, jsem nadšená, že už nemusím žít s kufry po hotelích. Nejvíc vzrušující věcí pro mě teď je že mám skříň! Cestování bylo úžasné, ale jsem šťastná, že mám konečně vlastní prostor a jsem blízko rodině."
"Byla jsem úplně bez sebe, když jsem poprvé zkoušela s Normem Lewisem. Byla jsem tak nervózní! Chtěla jsem udělat dobrý dojem a hlavně ze sebe neudělat blázna. On je velká hvězda, ale zároveň je to ten nejhodnější člověk a uvítal mě velmi vřele."
"Nejdřív jsem myslela, že mi asi vybuchne hlava, protože US tour je totálně odlišná od produkce na Broadwayi. Bála jsem se, že to nezvládnu, ale člověk dovede sám sebe překvapit. Konečně zvládám i Masquerade, díky Bohu!"

Source:
http://www.broadway.com/buzz/179092/phantoms-new-leading-lady-julia-udine-on-her-carb-obsession-getting-out-of-the-friend-zone/


Komentáře

  1. Jsem hodně překvapená, že jí je jen tak málo :D
    a vůbec se jí nedivím, že se jí nechce žít s kufry :D

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Spíš je to frustrující. Ona to v mém věku už dotáhla na Christine a já..eh, heh. :D
    Jsem za ni ráda že dostala příležitost usadit se. :) Je roztomilé jak se raduje jen ze skříně. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky