Ivan Ozhogin v muzikálu Jekyll & Hyde

Ivan měl 17. 1. 2015 svoji premiéru v titulní roli v muzikálu Jekyll a Hyde. Bohužel jsem na YT nenašla žádné video, které bych mohla přihodit k dobru, ale dobrá zpráva je, že už je docela dost fotek. :)
A tak se pojďme vydat na přímo fascinující cestu romantického Ivana, sexy šíleného Ivana a Ivana bezdomovce v kožichu (pardon, ale...:D).

image host



image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Source:
vk.com

Komentáře

  1. Na té druhé fotce to je pohled ala hrabě Krolock :D a miluju šíleného vědátora, jů a Ivánek s Kytíí :-) klááásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna na té fotce mi nic Krolockovského nepřijde. :D Panejo, Ivan už se té role nezbaví. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: mě zase úplně všechno, ten pohled v očích, prostě celý Krolock :-) ale nejraději mám stejně šíleného vědátora :-) a tu fotku s Kytíí máš jistě nejraději že jo? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, Ivan by to asi neslyšel rád, mám pocit, že na téhle scéně nemá být ani za mák krolockovský. :)
    Hm, vlastně mám nejradši tu devátou s Verou. ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Mno já si nemohu pomoci prostě tne pohled je takový :D no ale co už :-) je ot jeho nejúspěšnější role, tak by to měl brát za poklonu :D
    Ano ta je moc hezká, čekala jsem ale kytí nebo rozhalenou hruď že bude tvou nej :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ty šaty, co má ta herečka, co hraje doktorovu snoubenku Emmu. (Ten střih a ta krásně azurová modř... :) a má krásnou paruku )Fotky vypadají naprosto fantasticky! Vypadá to, že v Rusku mají parádního Jekylla (a Hydea) v čele s Ivanem :DPS: [4]: ach ano, ta devátá fotka s cute objetím :D ta je naprosto kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Když já ti nevím, herci většinou nemají rádi, když si je lidi "zaškatulkují" kvůli jedné nejslavnější roli, naopak. Ale nejde se tomu vyhnout, vskutku, Tanz je co Ivana proslavilo. :)
    Nojono, tak je to mu jinak. :)[6]: Taky jsem ty šaty a paruku obdivovala. Jsou opravdu krásné. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky