Ivan Ozhogin v muzikálu Pola Negri

Zrovna dnes ráno jsem náhodně narazila na nějaké never-seen-before fotky Ivana v Pola Negri a tak jsem si řekla, že je sem dám protože proč ne a Ivan je fešák a když už tu pro něj mám tu rubriku....:D
Napadá mě, že se musím pokusit o tom muzikálu zjistit něco víc. Viděla jsem asi čtyři videa ze kterých jsem sice moc nepochytila, ale vypadá to dobře. :D
Ok, tak se pusťme do těch fotek. :)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Source:
http://vk.com/albums-27024083

Komentáře

  1. Ach, ta poslední fotka... :D Jinak provední scény vypadá velmi povedeně.
    Jsem zvědavá, co o muzikálu zjistíš. Z fotek to tipuju na nějaký příběh stoupající (herecké, pěvecké) hvězdy a Ivan jí dělá impresária :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dojímavá. :) Jojo, mají to hezké. To červené autíčko je super. :)
    No, tak nějak. Hraje mimo jiné režiséra. Vážně se tomu musím podívat na zoubek. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky