When it's too hot...

Vzpomínáte ještě na předposlední školní týden? Ten týden kdy zavládly tropická vedra? Kromě toho, že přesně tehdy mi odešel internet, tak jsem měla připravený tematický článek, který teď už něco na své tematičnosti ztratil, nu, ale když už jsem si zahltila fotkama celou plochu, tak je čas ho vytáhnout anyway.
Je to něco jako bacstage mix, ale není to mix, je to řazeno na téma - co naše muzikálové stars dělají, když zavládne horko, ale fakt že h-o-r-k-o? :D


Tip číslo jedna je samozřejmě od Sierry Boggess. Ta horka zásadně zažehnává s přáteli. A pokud máte TAKOVÉ přátele jako ona, můžete si jít pískat. :D







S jednou z jejích nejlepších kamarádek na výletě autem. Proč ne, jestli je tam klimatizace. :D


Fun must go on! :D :D :D



TAMIERRA!!!


Případně svým přátelům ulevte a pořádně je chlaďte. :D


Sierra je seriózně jediný člověk, kdo vypadá dobře i s duck face. :D


Someone's in trooooublee...:D


Dobrý přítel se pozná tak, že za vámi přijede i do dalekého Japonska, kde právě koncertujete! :D


Little mermaids in real life!!!


Teorii, že s přáteli se všechno nechá podporuje i Anna O'Byrne! :)




Peter Jöback, Samantha Hill a Katy Treharne téééž! :D


Případně se můžete s kámošem zavřít do nahrávacího studia, tam by mohl být chládek. :D



Navečer si můžete jít pokecat s kámošem na lavičku. Pokud to zrovna není socha, Ramine. :D


Co je pravidlo číslo jedna? PITNÝ REŽIM!! :D




"Ale nezapomeňte se i dobře nadlábnout." připomíná rozkošný Jordan Pollard.




A rozhodně to nepodceňujte, nebo se na vás nedostatek tekutin zle podepíše. Že,
Simone Thomasi? :D



Dostáváme se k nejzáslužnější části dnešního článku. Tam Mutu běžel charitativní závod ve kterém zvítězil!!! Jeho snoubenka Sierra mu to nechtěla věřit, dokud svá slova nepotvrdil fotkou, protože si myslela, že si z ní jen dělá legraci, teheee. :D Gratulujeme, Tame!!! :)


Sofia Escobar ví, že v kině je nepřetržitý stín! :D


Se svojí Meg Laylou Harrison! :)


Gina Beck to samé aplikuje na divadlo plus se ještě může jít podívat na svého bývalého Fiyera. Dva v jednom, bingo, Gino! :)


A víte co ještě Gina objevila? Glindovský krém!!! Těžko ríct, jestli má ochranný faktor, but still cool! :D


Vítěz je ale nakonec stejně ten, kdo zalete do vody!!! :D


Kdo má stejně nejradši Killianovy fotky?! ME!!!





Setkání, u jakého by každý chtěl být, right?! :D Co spolu asi dělali?


A co takhle jít posedět do restaurace a zavzpomínat si na oblíbenou roli? :D


Nebo získejte větší popularitu než Glinda. Gavroche style!! :D


Kdo se slituje a dám jim vodu tak....


...mu na počest postaví pyramidu. Fakticky!



No a věřte či ne, sranda může být i se sourozenci. :D






Na červeném koberci je přinejhorším taky fajn. :D















Docela mě štvalo, že jsem ta největší vedra proseděla ve škole. Na druhou stranu...nebyla jsem sama! :D



Ať je zima, ať je vedro - nezapomínejte na své miláčky!! :)




Rufus! Kylův Rufus! *.*


Nu a tu je páníček bez....bez....dokončete tu větu za mě, jsem indisponovaná.

Komentáře

  1. super fotky :) máš krásnej blog:)jinak,pokud se zajímáš o kosmetiku,mrkni na můj blog,myslím že by se ti některé články mohly hodit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ó! Ó! Ó!
    Love it!
    Já nechápu jak to děláš, že se ti podaří nahustit tak hafo moc fotek do jediného článku!!!
    Miluju tvé backstage mixy! Normálně se mi kvůli tobě nechce za hodinu se sebrat a odjet na čtyři dny směr Olomouc! :D
    Na své si tady přišli fakt všichni! Milovníci Sierry, Anny O´Byrne, Bídníků a Giny Beck - tj. Já... :D a další...
    Raminovi to s tou sochou vážně moc sluší!
    A Sierra je d-o-k-o-n-a-l-á!!!
    A Baricade Boys... Uch! Je mi vážně horko!
    Áno, setkání JOJíka s Killianem muselo být legendární... :D Doteď nezapomenu na to, jak se museli navléknout do co možná nejvíce hadříků z Fantoma! :D
    Mmmm... Glinda krém! :D
    A! A! A! Miluju Kylova Rufuse!
    A ano, jeho páníček je bez... bez... hele, víš co Lotte? Dokonči si tu větu sama, nejsem tvoje tisková mluvčí! :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, ke konci už mě to stojí dost trpělivosti. :D
    Jsem tak ráda, že je máš ráda! :D
    Jo, dnes jsem tam nabrala široké spektrum herců. :D
    To jo, he had fun, obviously. :D
    Ach ano, Boggess the godess :)
    Je noc a je mi taky horko! :D
    JOJ vs Killian, ano vzpomínám si. Já měla nejraději twister. :D "Eh...your ass is on my shoulder" :D
    Ten bych chtělááá :D a to jsem tuhle filmovou verzi ani zatím neviděla! :D
    Já taky! A Kyla taky! :D
    To je špatný, s takovou to nikdo neřekne nahlas. :D

    OdpovědětVymazat
  4. No koukněme na to! :D Ne, že bych se nejvíc nezaměřovala na Les Mis, takže bylo jasné, že si jich všimnu, ale přeci... Gavroche totálně sladké stvoření, Samče to tam zatraceně sekne, Killian sexy jako vždycky, a Enjolras taky nesmí chybět! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se strašně líbí ta fotka, jak Eddie kouká na Sam. Awww, luv it. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky