Mary Michael Patterson a její debut ve Fantomovi Opery

Po mnoha a mnoha spekulacích se nakonec stejně ukazuje, že všechny byly špatně. :D Producenti na Broadwayi stejně jako v případě poslední cast change sáhli po nováčkovi. Zatímco posledně to byla odcházející leading lady Samantha Hill, teď je to Mary Michael Patterson. :)
Samantha své místo hlavní Christine přenechá své současné alternaci Marni Raab a Mary se stane alternací Marni.
Hlavní Christine za týden odehraje šest představení, alternace dvě.
Premiéry Mary se dočkáme 29. července 2013, její premiéra na Broadwayi byla v muzikálu
Anything Goes v roli Hope Harcourt. Dále se objevila v The Sound of Music, Sence and Sensibility - the Musical, White Christmas a Singin' in the Rain.
Podle oficiální stránky Fantoma se brzy dočkáme jejích prvních fotek jako Christine.
(Určitě jí to bude s Kylem moc slušet, protože všem to sluší vedle Kyla, you know? :D)






Úplně první zákulisní fotka Mary Christine. :)

Komentáře

  1. Nenapadá mě nic, než poznamenat, že na prostřední fotce má hrozně hezký vlasy :) (nebe aspoň mně se líbí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Má takový klasický vzhled, připomíná mi herečky z filmů z první republiky. :)
    Bude krásná Christine. :)

    OdpovědětVymazat
  3. 29. července??? škoda, že nemůžu jít na to představení :-(... byl by to nejkrásnější dárek k narozeninám. :-)
    Ale aspoň si budu premiéru Mary pamatovat :-DAničko, taky jsem hleděla na tu prostřední fotku, moc jí to tam sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééééé, předčasně přeji všechno nejlepší! :)
    Já si zase nemile pamatovala premiéru Anny v Londýně..první školní den. :DIndeed, je opravdu krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: A ačkoli tě neznám, tak i já přeji vše nejlepší, protože blahopřání není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  6. jé, holky děkuju za přání. :)Lotte, první školní den, to by měla ta premiéra aspoň trošku zvednout náladu. :)
    přestože překonat antipatii, kterou cítíme ke škole, dokáže máloco, myslím, že Anna to zvládla určitě, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Není zač. :)Měla jsem ten den pozoruhodné předsevzetí: "Dnes mě vůbec nic nevyvede z míry. Absolutně nic, je mi jedno, že začíná škola. Jediné, co mě dnes bude zajímat je debut Anny." - tak nějak. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky