Londýnský Fantom a jeho zákulisí

Nakoukněme do Londýna, kde se momentálně slaví narození Jeho královské Výsosti prince George z Cambridge, ale nechme naše nové rozkošné princátko spát a nakoukněme na novinky ze šaten Her Majesty's Theatre. :)


Tabitha Webb is a dancing queen, isn't she? :)



Páááni. Ty velké oči! :)



A tady už je současné obsazení. Alternace Olivia Brereton má očividně moc ráda star dress. A já se jí nedivím. :)



I Sofia Escobar si užívá zákulisní fun. :)


Fotka trochu staršího data - Rebecca Caine si užívá dárečky od fanoušků. :)


Fu, Killian během dovolené v Irsku narazil na zajímavou cedulku, right? :D



A teď něco z hledáčku Layly Harrison. :)






Miloučké připomenutí si: svatba Sofie a jejího snoubence Gonzala se blíží. 21. září 2013! :)


Komentáře

  1. Takže George? Když jsem naposledy četla něco jako zprávy, tak to ještě neřekli :)Ty bílý šaty na úvodním obrázku jsou tááák... eh, bílý :)A ty velký oči působí až... já nevím... děsivě. A taky trochu nalepeně :)Ale šaty mají hezký, jen co je pravda... Ale zajímalo by mě, jak by vypadaly star dress tmavěmodrý...

    OdpovědětVymazat
  2. George Alexander Louis :) Na poctění Alžbětina otce :)A roztančený! :DMake-up dělá hodně. Bez něj ani tak děsivé nejsou, co znám její civilní fotky. :)Temnější verze Christine...hmm, ale mohlo by to být elegantní. Královská modř se moc osvědčila, když si vezmeme šaty z australské LND. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já vážně myslí, že by mohly být hezký, kdyby byly... jaksetenodstínjmenuje... pařížsky modré (je to možný?! :)).
    Ono stříbrná na tmavě modré, to jsou osvědčené barvy noční oblohy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, nejsem moc zběhlá v barvách, v tomto ohledu jsem málo holčičí, hádám. :D Takže si ten odstín asi vygůglím..:D
    Hm, tak nic, Google mi vyjel škálu odlišných modrých, nevím která je která. :D
    Ale jak říkáš, není nad přírodou osvědčené kombinace. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, já se v barvách taky nějak zvlášť nevyznám, ale třeba taková lahvově zelená se pamatuje sama :)
    A k té pařížské modré jsem se dostala jenom díky pastelům ve výtvarce, je to hodně tmavej odstín modré... řekla bych, že něco takovýho: http://www.happymodel.cz/agama-c67p-barva-email-parizska-modra-stredni

    OdpovědětVymazat
  6. Tu znám díky HP. :D
    Ach, tak na té by se stříbrná opravdu vyjímala. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky