Part of your World (reprise) - Sierra Boggess

Toto video je soudím očividný důkaz, že Disney princezny existují i v reálném životě. SIERRA BOGGESS!!!
Navíc tahle scéna je z TLM absolutně moje nejoblíbenější. Záchrana prince Erika je jedna z nejvíc epických věcí co jsem na jevišti kdy viděla.
Jeho pád z lodě je tak....jako by opravdu padal hlouběji a hlouběji do moře. Yup, je jasné, že je na provázku, ale vypadá to tak ladně a opravdově! A jak ho Ariel políbí a postrčí zpět na hladinu. Awww. Navíc to fakt vypadá, jako by nahoru plaval. To je....tak dokonale provedené!!!
A pak - bum - najednou se objeví zase dole a Ariel ho dostrká z moře na pláž. HOOOW?! :D
Dobře, ten nahoře asi musel být náhradník, asi jako při titulní písničce ve Fantomovi se po tom můstku prochází dvojníci. :D
Ať je váš týden prostě princeznovský!!! :)



Komentáře

  1. Ách! Zrovna nedávno jsem právě na tohle video narazila - a byla jsem unešená! :) Líbí se mi Sieřřina opatrnost, když jej hladí. :) :) :)
    Akorát mi trochu přijde, že když tam v těch "vodách" (jak je jenom udělali?!) tak krouží, vypadá jako taková ta rybička na klíček, co se pouští batolatům do vany. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Žjuvův! Mně se tak strašně líbí ten odstín oranžové na úvodním obrázku!
    Erh, k tématu... Mám pocit, že se jde googlit. Tenhle muzikál ještě neznám. :)
    Ona v tom plave jak ryba ve vodě. Jak to sakra udělali? Jsou věci, člověk nepochopí... (tak třeba například ty rádiový vlny...). Hmmm, a téma je bůvíkde. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak celkově miluji Sierřinu gestikulaci. Je tak ladná! Je na ní vidět baletní průprava ať už hraje Ariel či Christine. :))
    :D :D Takovou jsem vždycky chtěla! :( :D[2]: Nožejo! :) Anebo jak má tu vlnu tak vysoko, že jí zakrývá nohy a jde vidět jen ocas mořské panny. Kouzelná momentka. :)
    Stojí za to, doporučuji. :)
    Taky jsem nad tím uvažovala. Musí být na provázku, to jo, ale jak udělal, že je tak ladný...tak...zkrátka dokonalá imitace člověka padajícího do vody? Nechňápu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky