Backstage mix 13

Vítejte u šťastné třináctky tentokrát netematického mixu zákulisních a nejen zákulisních fotek našich oblíbených herců! :) Máme tu úžasnou montáž na téme velká perfektnost na jedné fotce, fantomácké odpočítávání Anny O'Byrne, Raoula a Christine v pyžamu, Il Muto costume appreciation a jestli si někdo myslí, že by mohla chybět Rierra, tak je na omylu! ^^ Enjoy!


Ti dva jako by byli pořád spolu, i když technicky na těhle hejbátcích ani nejsou, right?! :D



Vzpomínková. Zkoušky na LND, kdy režisér Jack O'Brien názorně předvádí choreografii Before the Perfomance. Ach má nejoblíbenější scéna z londýnského LND. ^^


Věřili byste, že tato fotka není pořizovaná profesionálně, jen pro fun s kamarádkou? Jak to ta Sierra Boggess jenom dělá...





Letošní zima byla tak dlouhá, že i přesto, že máme červenec nebude problém si se Sierrou na tyhle časy zavzpomínat. ^^



Ach ano. Tak takhle by to vypadalo, kdyby se Aaron Tveit a Sierra Boggess setkali. Jakože oni se určitě znají z předávání Broadway.com awards, ale nějaká skutečná fotka těch dvou není...



A tu máme její začátky na univerzitě. :)


A tohle jsou NAPROSTÉ začátky slečny Sierry Boggess. Žjoova, jako malá byla blonďatá..a stejně roztomilá! ^^



A teď - pár nových fotek Ramina, které prostě berou dech. Oooh-lala!


Nu, ale nezapomínejte, dámy, že je zadaný. :D :(


Katy Treharne s kamarádem. :)


Katie Hall and her sexy face. :D


Jak Popelka Laura Osnes slavila 4. červenec? :)




Killian Donnelly a jeho reklama na Billy Elliot. :)


Claire Lyon a Anthony Downing si kvůli reklamní akci v zákulisí world tour Fantoma Opery oblékli pyžama. Zuzi, snad tě fotka potěší. ^^


Claire takto poslala virtuální rozloučení se se Singaporem. :)


Ta je moje odpočítávací nejoblíbenější. ^^ Aneb takhle si Anna O'Byrne měřila zbývající čas v Londýně jako alternace Christine. :)





Co takové alternace vlastně dělají, když zrovna nealternují? :D


Posledních pár fotek...



Poslední se Simonem Thomasem...


S Laylou Harrison. :)


A tady s pánem, co má pod palcem fantomácké kostýmy. ^^


I Sofia Escobar s ním má momentku. :)


A tady už je poslední pápá s obsazením...

Anna Forbes. :)


A děkovačky obou našich londýnských dam. :)


Pár scenů z pětadvacítkové brožurky americké produkce Fantoma. Ani jsem to sem nechtěla dávat, nebýt jedné 'never seen before' extra cute fotky Kyla Barisiche. *.*





Mám pocit, že tahle fotka Sierry je ještě z Las Vegas...





Ach Bože, that's it!!!! Tys tak sladký! ^^



Nová trička Fantoma Opery jsou v prodeji a kdo jiný, by jim měl dělat modely než Peter Jöback, Sam Hill a Kyle Barisich. :)


A tu je ještě momentka Samanthy Hill, Petera Jöbacka a Harolda Prince z udílení cen Tony. :)


Slibovaná Il Muto fun! :)










A těď něco k amatérské práci. Tahle mašle do vlasů inspirovaná Christininými modrými šaty je perfektní, right?!


A něco málo z kostýmového zděšení. Ten nařasený korzet bez ozdob bych snad i ještě vydýchala, ale ta ehmehm, řekněme levnější verze sukně už je konec našeho přátelství, UK tour. :D



Tam Mutu a Samantha Dorsey z West End live. :)


Barricade boys se nikdy neomrzí, co si povídat. *.*







Aaach, na to, že hrál Grantaira má s pitím nějaký problém. ^^^

Komentáře

  1. ÓNÉÉÉÉÉÉÉ!
    11101000111!!!
    LOVE YOUR BACKSTAGE MIXS SO MUUUUCH!!!
    Dobře, klid, zhluboka dýchej, Zuzko! :DMně se tak líbí Sieřřina fotka v té stromové áleji - zdá se, jakoby byla
    a) u Eiffelovky
    b) v Tuilerijských zahradáchJé!Jé!Jé! PYŽAMA PÁRTY! LOVE IIIIIIIIT!!! Okamžitě se letím přidat - bohužel v létě spávám v tričku, takže si koupím zbrusu nové pyžamo - A to si piš že bude v Anthonyho stylu - ale asi spíš v  Claiřině, puntíky se mi líbí víc... :D Nu což, budu mít dvě pyžama! :DMmmm... Ta jednička u Aničky je tááák smutnááá... :(Ale hele, nezdají se ti ty Masquearade šaty nějak delší? Bývaly kratší, nebo se mi to jen zdá?Áno! Kyle se zkrátka umí ksichtit! :)Kyle nikdy neomrzí!Jé, ta mašle je pěěěknááá! Sama si chci vyrobit něco podobného - třebas jen šperk, nápis na tričku - COKOLIV! :) Klidně i takovou mašli, i když ty nejsou mým stylem... :D A chci a MUSÍM si pořídit červený šátek (aby mi jej potenciální Raoul mohl lovit z Odry) :DNo hele! Na hlavní a nejdůležitější postavě z celého trojúhelníku ale FAKT šetřit nemuseli!!! Vždyť to vypadá jako z bazaru! Ale malé plusko má paruka... Je fakt pěkně udělaná - není překudrlinkovaná, ale ani není úplně rovná, zkrátka tak akorát. Ta Sieřřina ve 25tce mi trochu nesedla - tu a tam kudrlinky, tu a tam rovný pramínek... Buď to lehce zkudrlinkovat celé, nebo narovnat, ale takhle,...Killian nikdy neomrzí!Grantaire nikdy neomrzí!!!!!! (still love him):DBACKSTAGÉÉÉÉÉ!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow. Uvědomuješ si, že lámeš rekordy v délce komentářů? :D Jsi dobrá a zbožňuju, tvé radostné reakce! :)Ještě jednou wow! Přesně to samé napadlo i mě. Uviděla jsem si tu fotku a říkám si "To je tak francouzské foto!" A ono asi je, Sierra v Paříži před pár lety byla s kamarádkou...Jupííí! Já věděla, že pyžamová fotka bude tvoje favourite! Puntíky Claire jsou opravdu cute - i v pyžamu fashion icon! :DTaky jsem si říkala...opouštět roli Christine musí být těžké. Opouštět nádherné Her Majesty's musí být těžké, o tom vím svoje i já. :DKyle. Co říct. Prostě Kyle. Perfektnost už jen v tom jméně. :DBýt trochu šikovná, ehm, tak vyrábím jak o duši taky. :D I co, mám tričko od BJ! :DJak z bazaru! Naprosto trefný! :D
    Já Sierřinu paruku z pětadvacítky milovala...ona se spíš tak napůl narovnala až na konci show, tím jak byla pod reflektory, nebylo s ní zacházeno moc dobře - Final Lair je pro Christine náročná scéna, indeed - takže osobně tipuju, že se některé pramínky narovnaly spíš samovolně, než že by to byl vyloženě účel.Killian is the best! :)Grantaire too! :DYeeeeees! :D

    OdpovědětVymazat
  3. KSAKRU! KAM! ZMIZEL! TEN! KOMENTÁŘ!!!Nooooo!Tak znovu...Dokud ti mé dlouhé komentáře nevadí, je to v suchu! :)Sierra! V Paříži! Taky! Možná jsem kráčela po chodníku, na němž spočinula její nožka! :DTatatarararatatára! Tatatarararatatára! PYŽAMA! PÁRTY! PYŽAMA! PUNTÍKY, PUNTÍKY, PUNTÍKY PÁRTY! :DTakže jde o BNPChDálSBvDNNvFL!
    Bezúčelně Narovnanou Paruku Christiny Daaé á la Sierra Boggess  v Důsledku Nadměrné Námahy ve Final Lair!
    S tímto popiskem by se z nich díky jediné paruky na aukru stali multimiliardáři!A co se vlastně s těma parukama stane, když nějaká Christine odchází? Přece to nemůže putovat z Christiny na Christinu, to by bylo nehygienické! Myslíš, že obdarovávají fanoušky, nebo si to berou domů na památku? :DKillian forever! :)Grantaire too! :DOf coooourse! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ufufuf! Už jsem se lekla, že mě Lotteland nemá rád! Pětkrát jsem to musela zveřejňovat, když to napoprvé nevyšlo! :-/

    OdpovědětVymazat
  5. I to se mi občas děje, co máš z toho. :)Já zbožňuju dlouhé komentáře!! :)Já jsem si to samé říkala v Londýně u Tower Bridge, protože když v Anglii dělala Les Mis, tak se tam nechala zvěčnit. :D :)Seeenzace. Jen jsem si zrovna uvědomila, že moje pyžamo je spíš kostičkované. :D Asi taky budu muset nakupovat. :DHehe, to asi jo. :D Jedna herečka co už docela dávno alternovala na Christine v Londýně psala na Twitter, že když je horko a dusno, tak má na konci show úplně spadlé kudrlinky na paruce. :)Co soudím ze zákulisních videí, tak o paruky se stará celý tým lidí, kteří paruku po každém vystoupení umyjí, znovu pěkně načesají, navlní - zkrátka co jen ta paruka potřebuje. Tím pádem není nehygienické paruku podědit po jiné Christine. Věřím, že paruku co nosívala Tabitha Webb je po Robyn North. :DTřikrát yes! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky