Design "Ariel and Raoul"

*Objímá monitor, se zprávou, že už funguje internet.*
*Objímá monitor s Lottelandem, který se OPRAVDU načetl.*
*Objímá i Google*

Žjova, vy už jste tady? :D Počkat, ne - JÁ UŽ JSEM TADY! :D Ach, sláva Bohu, musím se přiznat, že už jsem přestávala věřit. Za vinu to nesl vyhořelý modem ve vesnici a neschopný opravář, co sem jezdil natřikrát a dycinky se špatným novým modemem. Chacha, vtipné. (Ne, nebylo to vtipné. :D)

Tááák jo, ale mezitím co jsem byla pryč Tahmed podle naší dohody změnila dess. Yop, opět je to její výtvor a opět je prostě senzační!
Víte, poprosila jsem ji, ať tam přidá i Kyla, ale zase ať to není raoulistický, na to tu máme BJ a Zuzku, že. :D A jak ona ta holka šikovná z toho vybruslila? Udělala z něj prince Erika z Little Mermaid. Že je vtipný, že on se jmenuje Eric? Když ještě vezmeme v potaz, že Ariel hrála Christine Sierra? :D Svět je malý! :D

Je to letní, je to krásné a je to návrat k modři, což jsem tu pokud se nepletu, neměla od prvního pořádného designu s Ginou Beck! Aaach, melancholie, melancholie!
O Tahmed už víme, že je skvělá grafička, takže otázka, jestli se vám nový kabátek líbí jistě není třeba. :)

Komentáře

  1. A ehm... Bude nějaká Lotteidní oslava na její návrat ze světa mrtvých? :D Upekla bych pochybný sušenky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Loteeeee iiiiis baaaack! Jupíjej! :D Ano, Tahmed je vskutku parádní grafička!
    Nu což o to, další Raoulistický vzhled by blogu.cz jistě jen prospěl! :D Ale jak se říká, ševče drž se svého kopyta! A jako princ Erik (hmmm! Erik! :D ) to Kylovi neuvěřitelně sluší, faktžejo! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tak ráda, bylo mi smutno!!! :)
    Kylovi to sluší v každé úloze, co si povídat. :DTo zní super! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky