Lessons in love & Emerging female composers

Mám tu dvě věci. Jedna je zastaralá a druhá nová. :D Začněme zastaralou, protože Lotte je blesk, že, Sierrito? (No, dobře, tak ne. :D)
Ale jinak mě máte rádi, že? (neposlouchejte Sierru na tom hejbátku! :D)
Je někdo lepší, než Sierra? (Poprvé správná odpověď, Sierro! :D) Achjo, já vím, to hejbátko mě zaujalo víc, než je zdrávo, pojďme k věci. :D
Tákže, na Lessons in love si jistě pamatujete, takže netřeba znovu vysvětlovat oč jde. :)
Mám k té akci pár fotek, plus audio, takže až si najdete hodinku času - určitě doporučuju, je to velmi inspirativní i pro lidi, co se zrovna neplánují stát herci na Broadwayi. :)

Druhá akce je prezentována jako "koncert na podporu ženské síly v muzikálu" a konala se 15. června 2013. Jak už název vypovídá, vysoupily ženské a pouze ženské muzikálové herečky aby podpořily "women power" - jsem s vámi, sestry! :D




Sierra mluvila i o svých prarodičích, protože z jejich velké lásky, která trvala celý život čerpala nejednou inspiraci. Udělala obecenstvu i tu čest, že přečetla nádherný dopis, který její babička napsala dědečkovi. :)


Barbra Streisand prostě nemohla chybět, protože Sierra je její fanynka #1!!!!



A teď k "women power" :D









Komentáře

Oblíbené příspěvky