4stars in Japan

Pokud si vzpomínáte, tak nedávno jsem informovala o nejnovějším projektu, kterýžto opět spojil cesty Rierry a nejen Rierry. Název mini koncertní šňůry se jmenuje 4stars, což napovídá přítomnost dalších dvou lidí, tehee. Tím nebyli nikdo jiní, než Lea Salonga a Yu Shirota.
Vím co zpívali, mám bootleg, mám pár videí, podíváme se na průběh zkoušky a tak dále a tak dále....
Myslím, že je tu teď hned několik nových důvodů proč dávat dohromady Rierru, jak si tak chystám ten článek. Inu, posuďte sami. :)

A teď k seznamu písní, které na koncertu zazněly. Je to perfektní mix ušitý speciálně na míru našim hvězdám, jen pohleďte! :D



ACT 1
1. ALL THAT JAZZ / Chicago - ALL
2. OH, WHAT A BEAUTIFUL MORNING / Oklahoma! - Yu
3. GETTING TO KNOW YOU / The King and I - Sierra (in some Japanese)
4. LOVE LOOK AWAY / Flower Drum Song - Lea
5. SOME ENCHANTED EVENING / South Pacific - Ramin
6. YOU'LL NEVER WALK ALONE / Carousel - ALL
7. GUYS AND DOLLS / Guys and Dolls - Ramin & Yu
8. PART OF YOUR WORLD / The Little Mermaid - Sierra
9. REFLECTION / Mulan - Lea
10. A WHOLE NEW WORLD / Aladdin - from Lea & Yu to ALL
11. ANOTHER HUNDRED PEOPLE / Company - Lea
12. BEING ALIVE / Company - Ramin
13. JOHANNA / Sweeney Todd - Yu
14. NO ONE IS ALONE / Into the Woods - from Lea & Sierra to All
15. YOU ARE MUSIC / Phantom - Sierra & Yu
16. 'TIL I HEAR YOU SING / Love Never Dies - Ramin (only the first few lines)
17. THE PHANTOM OF THE OPERA / The Phantom of the Opera - Sierra & Ramin
18. ALL I ASK OF YOU / The Phantom of the Opera - Sierra & Yu
19. THE MUSIC OF THE NIGHT / The Phantom of the Opera - Ramin
ACT 2
20. OVERTURE / Les Miserables - INSTRUMENTAL
21. ON MY OWN / Les Miserables - Lea (in some Japanese)
22. BRING HIM HOME / Les Miserables - Ramin
23. I DREAMED A DREAM / Les Miserables - Sierra
24. ISABEL / from Il Divo's album "Ancora" - Yu
25. REMINDER / from Mumford & Sons' album "Babel" - Ramin (in Japanese)
26. IKAW / from Soundtrack album of "Ikaw" - Lea
27. QUANDO ME'N VO / La bohème - Sierra
28. DER LETZTE TANZ / Elisabeth - Yu
29. WHY, GOD, WHY / Miss Saigon - Ramin
30. LAST NIGHT OF THE WORLD / Miss Saigon - Lea & Ramin
31. I'D GIVE MY LIFE FOR YOU / Miss Saigon - Lea
32. BLESS THE LORD / Godspell - ALL
33. LIVE OUT LOUD / A Little Princess - Sierra
34. OPENING: THE NEW WORLD / Songs for a New World - ALL
35. STILL HURTING / The Last Five Years - Lea
36. MOVING TOO FAST / The Last Five Years - Ramin
37. SOMEWHERE / West Side Story - ALL
ENCORE
THE BEST OF TIMES / La Cage aux Folles - ALL


Pojďme se nejdříve podívat na zkoušky! :)






















A teď scany brožurky. :)




A na řadu přichází promo fotky. :)








Aaaaa - akce, koncert je tu! :D











A volnočasové fotky? Nesmí chybět. ;)
















Lovely trip, but home, sweet home, right?! :)


A teď k videím. Jsou dvě. Jedno je klasické footage ze show, druhé jakés paparazzi video Rierry na ulici, či letišti, či někde. :D



A nakonec bootlegy. Heslo k prvnímu jednání je 0919 a k druhému 0520
















Komentáře

  1. Yes na tenhle článek jsem se moc a moc těšila :-) a ano Rierra forever :-)
    navíc seš frajerka jak perfektně si seřadila ty fotky navíc takovou hromadu fotek :D prostě tenhle článek se poved :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takže... než se podívám na videa...JOHANNA?! REALLY? OH SWEENEY, MY DEAR SWEENEY! HOW HAPPY AM I? :DU toho AIAOY jsem na malilinkou chvilinku zadoufala že by to mohla zpívat Rierra... :( Snad příště! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Footage: Není vtipné, že jsem ti právě s tímto počátečním heslem (walk on, walk on, with hope in your heart) nakreslila obrázek? :D I když už mám připravený jiný, nejspíš bude totéž, ale číslo dva :DPapparazi: Dotyčná jest zřejmě Raminofilka! :D Co to Ramin řekl Sieřře, že ji to tak rozesmálo? Já si to pouštím asi podvacátý, ale stejně mi to furt uniká! :( Jé, posílá pusinku! :DTolik, než se mi stáhnou jednání. Jak příšerné je, že nelze stahovat dva soubory najednou... :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Part 1.:
    I feel you Johanna, I feel youuu...
    Možná bych tu a tam odebrala nějaké to vibrato, ale jinak nádherný hlas! Úplně si vybavuji Anthonyho, jak se zvedá poté, co jej zmlátili do krve a statečně zpívá: I´ll steal you Johanna!
    Ale OKAMŽITĚ si jdu pustit originál a až dopíšu kapitolu TVT, půjdu se dívat na Sweeneyho Todda! A to jsem chtěla jít dneska běhat na ovál! Vidíš co činíš s mými předsevzetími? :DWalk on... Místy mi přijde neharmonické - ono je přeci jen těžké plně sladit čtyři hlasy, ale převážně je píseň nádherná. Proto jim za úžasnou skupinovou práci přičítám bod!AIAOY!!!! TEN HLAS! Yu Shirota by byl Raoul na pováženou!!! I když... U konce mu to poněkud ujelo, ale každý nejsme dokonalý, right? :D A Sierra... měla bych se snad vyjadřovat k něčemu, co je dokonalejší, než bylo, i když to tehdy bylo už i tak dokonalé?Ramin... Co víc k jeho MOTN říct? Stačí pouze slůvko "Ramin" a je vše řečeno...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Další kapitolu? Bude ještě dneska?Jo Sweeney, to byla moje poslední úchylka před Fantomem. Ten ho ovšem úplně přebil. Ale na druhou stranu už mám stažený noty k Pretty Women.Já vím, jsem trestuhodná, vždyť tohle s článkem vůbec nesouvisí :) (omluvný úsměv).

    OdpovědětVymazat
  6. Joj paráda :-) už jsme si myslela že jsem jediná kdo ujíždí i na Sweeney Toddovi :D Ta Johanna se mu vížně moc a moc povedla úplně jsme se nechala unášet jeho hlasem a zatoužila jsem být alespon na malý okamžik Johannou o které tuto píseň pěje :-) [4]: a na další část povídky jsem také moc zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Ummm... ne. nebude. Ten Thomas mě zkrátka zlobí! (_/_)[6]: I´m fine, Johanna! You´re gone and yet you´re mine! Ách Sweeney! These are my friends, see how they glisten... My faithfull friends! Till now your shine was merely silver... :)
    Jojo, after my first watching at Sweeney Todd, I fell in love with Anthony... Wait...
    ANTHONY!!!
    ON SE TAKY JMENUJE ANTHONY!
    JAKO ANTHONY DOWNING!
    SVĚTE VIDÍŠ TO?!
    ANTHONY!
    JAK NÁDHERNÉ JMÉNO TO JE!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Pááááni! Přemýšlím, kdy naposledy jsem se přihlásila a měla pod článkem 7 nových komentářů. Díky holky! :)
    A jsem ráda, že článek způsobil takovou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To vííííš... :D Záslužně komentující a debatující ženské, co bys na Lottelandu taky chtěla jiného hledat, že? :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je fakt. Mám štěstí, protože mám ty nejlepší čtenáře na světě. :')

    OdpovědětVymazat
  11. A my si vážíme toho, že máme tu nejlepší... umm... blogerku/zpravodajku/paparazzi na světě! :)Mimochodem... KDES vzala ta hesla?! O_o

    OdpovědětVymazat
  12. Páááni. Děkuji. :)) <3Díky bohu ta slečna, co ty bootlegy zveřejnila k nim dala i hesla. :)
    Mimochodem jsou to data narození Rierry. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Žjůůůůva!!! :D Noné! Tak to už nikdy nezapomenu! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já se přiznám, že jsem si to odheslovala do normální složky, neměla jsem nervy to pořád vyťukávat. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Zuzana Samiecová10. července 2013 v 5:23

    A čí to byl vůbec nápad uskutečnit tak bohulibou akci jako je 4stars?

    OdpovědětVymazat
  16. Fuuu, to asi dalo pár chytrých manažerů hlavy dohromady. Nevím přesně. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Há, o tomto som vedela, aj pár fotiek som už videla. Jedným slovom- dokonaléééé! Dokonalé fotky, dokonalí ľudia (yay, ďalšie rierrovské music of the night do zbierky! :D), dokonalá hudba. Prekvapil ma tam ten Sweeney Todd. Love it. Bože, toto sťahujem, hneď ako budem môcť. Džííz, I love them. Oni sú takí krásni. Takí krááásni. A Last night of the world mohla spievať Ramierra. :D Oj, tak sa teším! :D Ramierra, Ramierra! ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem ráda, že fotky i audia potěšili. :)
    Přiznávám, že jsem to ještě neslyšela celé, ale snad si brzo udělám čas. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky