Mistr a Markétka A-Z: B&C

A máme tu další díl abecední nostalgie s Mistrem a Markétkou!
Pro bé jsem vykoumala pouze Blázinec (šmrncnutý s Chyťte konzultanta, protože to se v určitou chvíli prolíná :D). To není zase tak vzrušující část představení a tak jsem přidala cé...na to jsem nevymyslela už vůbec nic a tak fixluju a mám tu Chvíli štěstí....prostě si na dvě minuty představujte, že máme anglickou abecedu, jo? :D

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Jé, pokračování fotek z MaM. :-)
    Skvělá volba fotek. A já jsem zvědavá, jaké další scény, postavy přiřadíš k ostatním písmenům - některá budou představovat opravdový oříšek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U některých písmenek to asi skutečně bude boj....eh, už teď jsem musela fixlovat a to jsme teprve na začátku. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky