Design "Point of no Return"

Na jaro vždycky ráda blog zesvětluju, kdežto na zimu jdu do tmavých barev. A když mluvím v první osobě, ve skutečnosti je to Tahmed, kdo tohle všechno dělá a já to jen okecávám. :D
Vítejte na mém nově meruňkovém blogu, který je poprvé zaměřen čistě na Point of no Return, což je galaktické! Jaro nám letos bude reprezentovat Mary Michael Patterson a Hugh Panaro, ačkoliv se nedá říci, že druhého zmíněného bychom moc viděli. :D :D
A co víc dodat? Já mám z kabátku radost, téměř jako by pro mě jaro začalo až teď, když mám jarní design. :D
Na závěr tradiční: díky Tahmed za kabátek, snad ji teď bude chození na můj blog těšit o to víc, že ji bude v záhlaví vítat její oblíbená Christine.
Happy Spring! x


Komentáře

  1. my pleasure :D inu to si piš že tu budu ráda Mary je nejvíc Christine :D takže jop :D
    A co se týče výroby dessu tak rádo se stalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Á, meruňková je zpět. :-) Skvěle se hodí k šatům z PONR. :-)
    Dobrá volba pro vítání jara. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky