Mistr a Markétka, A-Z: A

Opravdu se mi stýská po Mistrovi a Markétce. Od té doby, co zakázali natáčet je to vážně bída. Sice máme spousty videí, ale už to není ono, není to aktuální, nevidíme ten vývoj...
Ale usoudila jsem, že když už se nemusím zabývat videi (fňuk), tak bych si aspoň mohla vytřídit těch bambilion fotek, co mám v počítači a že bych to mohla udělat zábanou formou přes spamování mého blogu. A o tom to doslova je. :D Ale tak třeba to pro vás bude zajímavé - troška nostalgie a možná se mi občas zadaří vložit nějakou ještě neviděnou fotku. :)
Takže Mistr a Markétka od á do zet. Slavnostně začínám s áčkem, pod což zařazuji Azazela jako postavu plus scénu Azazelův krém, kde se ironicky jmenovaný pouze mihne.
To že je v tomhle konkrétním fotosetu vyloženě jen Anastasia Makeeva není tím, že bych ji tak tuze protěžovala, spíš tím, jak je to vysloveně random výběr při třízení. :D

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Začala si přeci písmenkem Á což zmanená že tu musí být Anastasia vždyť její jméno je přeci od Á :D já kdybych měla třídit fotky z Mistra a Markétky tak se dřív pominu je jich vážně kotel :D vím o čem mluvíš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký nápad roztřídit je pěkně tematicky od A do Z. :-)
    Je to opravdu milá náhrada za ona videa. Mám pocit, že od listopadu jsem již nenarazila na žádná nová, když teda nepočítám sestřihy z minulých bloků.
    Tobě se musí extra stískat po videích, když vezmu v potaz, že mě se stýská a to jej nesleduji od jeho premiéry. Fotek je opravdu hafól, takže aspoň je to bohatý materiál na články. Great idea! :D

    OdpovědětVymazat
  3. No je to takový divadelní absťáček, co si budeme....tak si ho vynahrazuji tímhle menším spamováním fotkami. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky