Sté představení Le Bal Des Vampires

Francouzská produkce Tanzu, lépe řečeno Le Balu, oslavila 31. 1. 2015 své sté představení, což je zkrátka neuvěřitelné, protože mě přijde že je to od pařížské premiéry teprve chvilka. Čas neúprosně letí! :D
Já do Paříže posílám velkou gratulaci a přeji ještě spoustu a spustu dalších představeních. :)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Source:
https://www.facebook.com/LeBaldesVampires?fref=ts

Komentáře

  1. C'est magnifique! Tak tohle je nádhera, velice gratuluji taky. :) A děkuji za ty nádherné obrázky, dala jsem si je i do galerie na svém blogu. :) Stéphane Métro je na jevišti skutečně impozantní, líbí se mi, kolik různých emocí dokáže vykouzlit na tváři. :) Už jenom ta fotka z Unstillbare Gier tak nějak mluví za vše. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, Stéphane je vlastně jedním z mých oblíbených Krolocků už od doby co jsem s ním viděla tu nahrávku & napsala o francouzské produkci ten nadšený článek. Stejně jako Rafaele je má oblíbená Sarah...vlastně asi úplně nejoblíbenější. Pařížské obsazení rocks! :D
    Je úžasné, že je uvidíš živě a nemůžu se dočkat recenze co jistě přijde. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky