Fantom Opery v Moskvě, aneb óda na obsazení

Díky neskonalé laskavosti jedné osoby (znovu děkuji) jsem viděla bootleg ruské produkce Fantoma Opery. A aby mé štěstí bylo dokonalé, v hlavní roli s Ivanem Ozhoginem a Tamarou Kotovou. Jej! :D Nahrávka bohužel není nikde volně dostupná, ale mohu z ní alespoň posat své pocity. Je jich hodně. ;D
Podotýkám, že se nejedná o nijak zvlášť seriózní článek. Vlastně je to článek plný Lottiných výlevů, jak je v Lottelandu už od jeho samého založení dobrým zvykem. Ale mám pocit, že už vás musím předem varovat.
Jako vždy je psán s přihlížením k poznámkám psaným přímo během sledování, protože přímé reakce jsou nejlepší. :D

Už od Think of Me mě velmi zaujala Tamara. Věděla jsem, že se stává svým výkonem jako Christine velmi populární a teď už chápu proč. Čím déle o ni přemýšlím, tím víc docházím k přesvědčení, že je to moje nejoblíbenější Christine, protože na konci představení jsem z ní byla zkrátka ohromená. Dostala mě na svoje pojetí i na spoustu malých detailů, které přidala. Když jsem tedy u Think of Me - na začátku písně nebyla jen nervózní, ale vyloženě vyděšená, mám pocit, že v jednu chvíli jí i dokonce vhrkly slzy do očí. K onomu okamžiku kdy konečně začne věřit síle svého hlasu se dostává pomalu, nicméně velmi přirozeně a uvěřitelně. A když bych měla citovat samu sebe "Tamara je naprosto rozkošná" - so yeah. :D
Další věc co mě potěšila bylo vykreslení přátelství Meg a Christine. Abych byla upřímná, tenhle aspekt show většinou moc nevnímám, má málo prostoru. Ovšem i to málo se dá využít k něčemu úžasnému, jak nám Tamara s Valerií Migalinou dokázaly. Jejich vztah se zdál být obvzláště pevný a důvěrný, jedné na druhé skutečně záleželo a když je od sebe odtrhla madame Giry, Tamařiné Christine to bylo opravdu líto a očividně litovala i Meg, protože nemá pod matčiným dohledem chvilku odpočinku.
Když se posunu k Little Lotte, hrozně se mi líbilo jak Tamara (takhle asi bude začínat každá druhá věta) zahrála ono objetí s Raoulem Eugenym Zaytsevem. Radostně ho objala, ale pak se od něj neodtáhla s rozpačitým výrazem, jak je to už tak trochu zažité ve stylu "nechala jsem se unést, awkward", ale spíš si uvědomí neustálý dozor svého anděla a lekne se svého zapomenutí se. K téhle teorii mě přivedlo i její starostlivé vzhlédnutí ke stropu aka k nebesům předtím, než od něj odstoupila.
Eugeny mě v téhle scéně lehce překvapoval. Nejdřív byl vážně sladký, ale potom mi přišel lehce přezíravý. Způsob, jakým Tamaře položil ruku na rameno přestal působit jako něžné přátelské gesto ve chvíli, kdy jí začal dlaní přejíždět až kamsi ke krku což se mi osobně do téhle chvíle nehodí. Nevidí se náhodou poprvé od doby co byli ještě děti?

Musím se přiznat, že jsem se opravdu snažila být objektivní když na Ivana přišlo, ale už jsem asi moc hardcore fanoušek. :D Ve chvíli, kdy začal zpívat v The Mirror, jsem zkrátka musela žasnout nad jehom hlasem a zapomínala jsem i jak se jmenuju.
Nicméně když se zaměřím i na Tamaru, byla zrovna tak úžasná. Ona ani v jediné chvíli není pasivní nebo křečovitá. Dělá Christine velmi lidskou, reálnou, silnou a nikdy nic nezobrazuje pouze "černobíle". Ano je omámená hlasem svého anděla, v očích má nedočkavost spatřit ho, ale zároveň je vidět jak se chvěje strachem a jak v ní tyto protichůdné pocity soupeří. Její projev v téhle scéně je mnohem víc než okouzlený výraz s pootevřenými ústy, protože do téhle roviny to občas, samozřejmě ne vždy, padá, ale The Mirror je přece mnohem víc než tohle.
Po vokální stránce je Fantom pro Ivana asi nejdokonalejší role jakou si mohl přát dostat. Ten part dává jeho hlasu šanci vyniknout v plné své kráse. Něco tak kouzelného se málokdy poštěstí slyšet.
Já vím, že v souvislosti s Ivanem něco na tenhle styl omílám pořád, ale DUH - on je v té roli tak půvabně elegantní, když chodí po jevišti působí to svým způsobem až jaksi majestátně, přímo z něj nejdou spustit oči. :D
Zajímavý moment kdy se začal formovat vztah Tamařiny Christine a Ivanova Fantoma nastal už když Christine zpívá vysoké tóny na konci titulní písně. Ivan se samozřejmě tváří spokojeně, radostně, ale zároveň ji k dalšímu zpěvu pobízí velmi netrpělivě, jako by byl sám zvědavý kam až její hlas společně dokáží dostat. Je to chvíle, kdy jsou skutečně hluboce okouzlení jeden druhým, Fantom nad Christine nedominuje, je to spíš fascinující vzájemná shoda.
Během Music of the Night v sobě Ivanův Fantom chová zajímavý rozkol. Na jednu stranu si očividně s Christininou přítomností neví moc rady, není si jistý jak by na ni měl reagovat, jak blízko si ji k sobě pustit, na stranu druhou nic ze své nejistoty nechce ukázat, takže když mu Christine čelí tváří v tvář, snaží se působit suveréně a tyhle protiklady se pak odráží nejen v jeho obličeji, ale i řeči těla. Co se ale nemění je zvláštní způsob jakým se na Tamaru dívá, v očích má skutečně onu "hrozbu a zbožňování" jak Christine později pěje ve Why Have You Brought Us Here.
Zmínku si samozřejmě zaslouží i legendární MOTN póza. Když Ivan začne kolem Tamary pokládat ruku, pokujuje po ní poměrně obezřetně, do jeho náručí upadá pomalu, podléhá zvolna. Tím pádem s ní Ivan v tu chvíli zachází zvlášť jemně, jako by se mu pod špatným pohybem či pohledem mohla z náručí vypařit. V krásných vyhlídkách kterými ji láká se nechává na chvíli unést i on sám, když s ní "pohupuje" vypadá kouzelně zasněně.
Na otázku jestli ruská produkce nechává Fantoma chytat omdlévající Christine - nět.
S Ivanem mi to ale ani nepřišlo, protože on se tak upřímně leknul když upadla, že člověku přijde pochopitelné, že ji nezvládnul v tu chvíli i zachytit. Navíc jsem se usmívala, když se pro plášť, kterým ji zakryl doslova rozeběhnul. :)
Když se po MOTN znovu rozsvítí světla a Ivan už sedí v perské róbě u svého Dona Juana, v jednu chvíli si zajede rukou k masce, jako by si kontroloval jestli ji má, jestli ji má pořádně nasazenou a tak dále, což je asi svým způsobem ironické, vzhledem k tomu co se stane dál. Taky jsem si vzpomněla na US/UK tour, kde si v tuhle chvíli Fantom masku sundá sám, a pak se diví, že ho Christine viděla, ale to teď stranou.
Na začátku Stranger Than You Dreamt It se Ivan zdá tak ponořený do své hudby, že si dokonce pohupuje perem do melodie kterou skládá a lehce usmívá se sám pro sebe. Když ho Tamara odmaskuje, nenásleduje proto divoká reakce. Neječí ani se po ní hned nevrhá, naopak ještě zůstane pár vteřin sedět, jako by si v šoku a s hrůzou uvědomoval, co se to vlastně stalo. Rozčílí se teprve ve chvíli kdy se ohlédne ke Christine a uvidí hrůzu v její tváři a to, jak od něj utíká.
Když se k ní pak plazí po zemi, přejde s hlasem do zajímavé tóniny, některá slova dokonce zněla téměř jako spíš šepot, což se k okamžiku dokonale hodilo.
Když mu Tamara podá masku a on si ji nasadí, zůstane chviličku tiše sedět a dívá se na ni se směsicí mnohých, rychle se míhajících pocitů. Jako by jí byl vděčný za její soucit, zároveň si i uvědomoval její statečnost a obdivoval ji. Teprve potom vstane a odvede ji pryč a...jak těch pár vteřinek navíc změní vyznění celé písně, páni!
Když přeskočím k Il Mutovi - úžasnějšího Serafima než Tamaru neznám. Její výrazy mě v dobrém slova smyslu rozesmívaly plus ten fakt, že ona svoji Carlottu na tu postel hodila a pak na ni hupsla? :D Geniální, to jsem nikdy předtím neviděla a musela jsem se hihňat. :D Plus to, že ji vážně začala líbat po ruce a rameni - žádné naznačené pusinky zdálky - pěkně pořádně a poctivě, hehe. :D
Ivan je zase král sarkasmu, když chce. Z pasáže "madam, možná jste to vy, kdo je žába" ironie přímo tryská. Představte si ho mluvit ironicky. Pak si to vynásobte deseti a dostanete se k tomu, jak mluvil na Carlottu. Zkrátka perfektní. :D
Moc jsem doufala, že o Eugenym budu co se sekvence Why Have You Brought Us Here a All I Ask Of You mluvit už nadšeněji, ale bohužel. Ano, Raoul v tuhle chvíli Christine nevěří, myslí si, že její mysl pracuje na základě rozrušení, to víme, jenže on se na ni dívá tak...jako by litoval, že s ní na té střeše je, protože musí být asi šílená, kývá na její slova, ale opravdové pochopení tam cítit není. Nu, nevím. Vedle úžasného zápalu a zoufalství Tamary ten výkon začínal působit až netečně. Můj názor na zbytek All I Ask Of You je pak v podobném duchu, takže se asi posuňme dál.
Tamařino Wishing bylo podle očekávání úžasné, její velký okamžik. Přiměla mě dívat se na Christine najednou docela jinak, což jsem nečekala že se ještě může stát. Páni.
Point Of No Return bylo vážně svůdné. Tamara se v téhle scéně docela jasně ujímá dominance, hraje si s Fantomem jako kočka s myší, těsně předtím, než pak přistoupí k sedícímu Fantomovi a vezme ho za ruce atd, tak se dokonce nahlas laškovně zasměje.
Scéna kdy Christine Fantomovi strhne kápi a pak i masku, se s Tamarou a Ivanem zdá jaksi očividná. Vzhledem k jejich výškovému rozdílu se Ivan musí přikrčit aby jeho tvář vůbec byla v Tamařině dosahu, takže i kdyby to člověku nejdřív nepřišlo, tak ve chvíli kdy se Ivan zase narovná poté, co mu strhne masku, tak je to už do očí bijící. :D Ale je to roztomilé, on podobné věci asi musí řešit pořád. :D
Final Lair je scéna co ve mě rezonuje ze všech nejvíc, pouštěla jsem si ji asi nejčastěji a pokaždé si na ní najdu něco nového.
Ivan na začátku není ani tak rozezlený - k tomu se dopracuje později - ale spíš zklamaný, frustrovaný. Pamatujete jak jsem vyzdvihovala jak překvapeně, ale přitom zvláštně vděčně a adorativně se díval na Christine když mu vrátila masku ve STYDI? Byl ublížený protože mu masku pak sama zase strhla, vystavila ho pohledům celého divadla.
Celkově se ve Final Lair v Ivanovi pere hodně částí Fantomovy komplikované osobnosti. Narozdíl od PONR, je pánem scény, protože z původního postoje "tak tohle je to, co jsi chtěla, Christine?" dospěje k rezolutnímu chladu, ovšem tím si sám sobě působí bolest, protože chovat se takhle ke Christine je mu zatěžko. Když popadne Tamaru do náruče a jde s ní do takového toho záklonu, tváří se jako by trpěl spolu s ní.
Do toho občas udělá nějaké zvláštní škubavé gesto zavánějící nepříčetností (protože buďme krutě upřímní - Fantom je v tuhle chvíli nepříčetný :D).
Když se Ivan těsně před polibkem posadí do svého černého křesla, Tamara se za ním rozeběhne, klekne si přímo po jeho boku a vezme ho za ruku, kterou má na opěrátku. Takže ať už tohle dělají vždycky, či je to náhlá Tamařina improvizace - whatever, naprosto jsem to milovala.
Ivanův Erik v tu chvíli skutečně musí přemáhat pláč. ZDE jsou z toho momentu i polibku hejbátka.
Když pak Tamara zpívá pasáž "Ubohé stvoření noci..." tak skutečně pláče, z očí jí vytryskne nejedna slza a je těžké až nemožné v tu chvíli nezačít slzet spolu s ní. :)
Jejich polibek je - což vidíme i z hejbátek na které odkazuji výše - díky Bohu klidný, žádné máchání rukama ve stylu Broadwaye (nerýpám, pouze konstatuji, že toho nejsem fanouškem protože je to podle mého názoru prostě příliš a i u sebelepšího herce to na mě působí jako přehrávání). Ivanův Fantom se tím tak trochu vrátí ke svému chování z prvního jednání - náznak určité plachosti ke Christine, nejistota. Po chvíli váhání jednu ruku tak zlehka dá kolem jejího pasu, ale jinak je skutečně zasažený "off guard".
A opět je roztomilý ten výškový rozdíl, kdy se Ivan celý sklání a i přesto se musí Tamara napínat s obličejem vyvráceným do výšky aby na něj dosáhla. Aww. :D
Ve scéně kde Christine Erikovi vrací prsten, se Ivan k Tamaře ohlédne s takovou...až dětskou dychtivostí (v souvislosti s tím se mi vybavil ten jeho běh pro plášť aby mohl přikrýt Christine, snad proto že měl ve tváři podobný výraz) a prsten od ní pak odebírá skutečně zlomeně, jemně přejede prsty po její ruce, snad aby dokázal význam svých slov..."Christine, ya lyublyu tebya..."
Poslední věc kterou jsem vypíchla do svých poznámek (a která mi způsobila přímo potoky slz) byl Ivan poté, co Tamara odešla. Počítala jsem se zabořením tváře do Christinina závoje, protože na to už tak nějak podvědomě čekáme, že? To Ivan sice udělal, ale ještě předtím, si tou látkou přejel po znetvořené části obličeje a něco na tom gestu, výrazu jeho tváře a zoufalosti v očích mě dostalo. Jako by tu deformaci obličeje mohl vzpomínkou na Christine zmírnit, jako by tím ukazoval plané naděje, které choval, když si myslel, že se ho někdo naučí milovat i přes to jak vypadá....
Ruská produkce se právě stala mojí oblíbenou, je nutné to vůbec dodávat?

P. S.: Vůbec mi nemusíte říkat, že na obou ilustračních fotkách je Elena Bahtiyarova a ne Tamara. Ta potíž je v tom, že z nějakých důvodů Tamaru fotí zásadně s Dmitrim Ermakem a Ivana s Elenou. Nenadělám s tím nic. :D

Komentáře

  1. Ano jako vždy lehce pláču, že si o tom videjku mohu nechat jen zdát, ale nevadí, jednou se mi splní můj sen a já všechno uvidím :-)
    O Tamaře slyším prvně musím se na ni u tebe pak ještě přeptati však mě znáš :-) má to být tvá nej Christine? v jakém slova smyslu?
    To že jsi při hlaasu Ivana nevěděla jak se jmenuješ naprosto chápu, ot já mám s ním pořád :D teda pokud nehraje Hraběte :D tam to má chudák trošku těžší se mnou nu :D a o Ivanově chůzi by se taky daly psát romány a jistě dole nezapomeneš opomenout jisto jistě i jeho výšku :-) o té si povídáme často a prakticky pořád :D musí to být jistě sladké :-) Jak je vlastně Tamara vysoká? taky je oproti Ivanovi takový drobeček jako Mercy?
    AIAOY jestli je tam ten vztah tak chladný tak jen tím lépe pro mě :D já jsem fantomista jak poleno :D chcu slyšet Wishing :-) já tu píseň zbožňuju a uctívám a od jisté doby ji mohu mít v uších pořád :-)
    nezvrhlo se doufám jejich Point něčemu extrémnímu že ne? když se drží originálu tak by nemělo :-)
    On trpí? a ty se divíš? jistě je Ivanovi vždy proti srsti, že se ke své Lady musí chovat tak hrubě vždyť víš jaký je :-) tenhle problém má jistě s každou Lady :-)
    Ach a opět je tu omlývaná Ivanova výška ta se snad nikdy neomrzí :-) to je na něm kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je unáhlené prohlásit ji za nejoblíbenější Christine po jednom videu (a asi jediném)? :D Možná trochu. Ale když...ona je tak úžasná!
    V jakém slova smyslu? Nu, zpěv, herectví, roztomilost, interakce s Ivanem...v článku je odpověď. :)
    Tamara je vyšší než Mercy - je Ivanovi po ramena. :D
    Neboj, PONR jsem označila za velice svůdný, ale samozřejmě ve smyslu replikové produkce. Žádná striptýzová choreografie nehrozí. ;)
    Ach ano, Ivan je gentleman. :) *.*

    OdpovědětVymazat
  3. Wáu, ako dlho som už nepísala žiaden komentár. :D Sranda. Ahoj, Lotte! :D Viem, že som už dlho neaktívna a ani u teba sa neozvem, ale stále si k tebe chodievam čítuškať.
    A ani neviem, prečo ma tak nadchlo, keď som si o tomto iba čítala. Posledný rok a pol sa na výške hrajkám s ruštinou a už mi párkrát napadlo, že by som si mala nájsť niečo takéto (Ako mám Notre Dame vo francúzštine.) čo by som stále počúvala, lebo také niečo dosť pomáha. (: Preto je super, že je Fantóm po rusky, muahahá. :D Nejako to ale neviem nájsť, keď som zbežne pozerala youtube, tak som našla len nejaký úsek z MOTN a úvodnú. a práve som na nejakej stránke našla point of no return, ktorá sa mi nedá stiahnuť. :D Paráda. Tááákže mi, prosím, povedz, či som len veľmi zle pozrela youtube alebo či ruské obsadenie treba hľadať nejakými špeciálnymi spôsobmi. :D

    OdpovědětVymazat
  4. phantom-love-never-dies13. února 2015 v 8:07

    Nell! :O :O :D Páni. Ahoj! To je hezké, že jsi se tu zase objevila, jej. :)
    Jojo, s muzikály se jazyky učí nejlépe. :) Mohu se zeptat co za obor studuješ? :)
    Myslím, že z YT jsi skutečně vytěžila co se dalo, nic víc tam bohužel není. Existuje jediná nahrávka a k té se moc nedá dostat. Mě ji poslala jedna kamarádka, ale říkala, že ji nesmím šířit. Podle všeho je to asi raritní.
    Na Tumblr ovšem někdo veřejně sdílel audio. Což samozřejmě není jako video, ale víc nabídnout nemůžu. Takže jestli chceš alespoň to, tak ti můžu poslat odkaz. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale fakt ma tu máš relatívne často, len ja keď nič nerobím na svojom blogu, tak ani nepíšem komentáre iným. Neviem prečo. :D
    A študujem prekladateľstvo a tlmočníctvo, angličtina a ruština. (: Bohužiaľ, angličtina je na ooooveľa vyššej úrovni ako moja ruština. Asi by som s tým mala začať niečo robiť. Môžem začať ruským fantómom. :D Oooch, takže v Rusku to nefunguje tak, že niekto natočí troška roztrasené a tmavé video, a zavesí ho na youtube? nebudem tvrdiť, že nie som sklamaná, mohli by sa v tomto polepšiť. :D
    Ale aj audio by bolo super. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jo. No tak jsem ráda, že tu stále jsi, ač potichu. :D
    Tyjo, to jsi dobrá. Já rusky neumím ani slovo a azbuka je mega problém. :D
    Ok. Dáš mi svoji mailovou adresu, že bych ti tam poslala odkaz? Ne že bych ho nechtěla dávat veřejně všem, spíš nechci aby mě někdo vyhmátl že ho sdílím mimo Tumblr, jsou tam na to hákliví. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Náh, ja som na škole tiež šla od začiatku. A azbuka sa dá naučiť vážne rýchlo, keď...ťa okolnosti nútia a tak. :D
    Mala som pravdu, ruské obsadenie jednoducho treba zháňať špeciálnymi spôsobmi! :D ukazuje ti ho, keď som ho napísala do špeci kolónky, ktorú na to blog poskytuje? :D nikdy som ju totiž ešte nevyužila.Inak, otázka, keď minimálne Ivana máš takto rada, kam sa ti prepadol Ramin, Lotte? :D

    OdpovědětVymazat
  8. A dá se rychle zvyknout i na to číst v azbuce plynule? Protože já pár písmenek sice znám, ale i tak si je nemůžu narychlo vybavit a i jednoduchá slova louskám pět minut...a pak to vzdám a hodím to do googlu. :D
    Já nevím proč, ale oni si to v Moskvě až přecitlivěle chrání. Fanoušci to popsali tak, že zkoušet tam něco natáčet je "sebevražedné". :D Jo mail se mi zobrazuje, hned jdu posílat. :)Hah, já čekala jestli někdo vytáhne Ramin vs Ivan. :D :D To je těžký, Ramin se poslední dobou nějak vzdaluje muzikálovému světu, očividně už v něm asi není rád. Ano, sice momentálně hraje Valjeana v Bídnících na Broadwayi, ale to, že během představení pravidelně řve "fuck" je už věc druhá, že? :D Asi jsem se nějak přeorientovala, nebo nevím...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Pak napiš, jestli ti ten mail došel. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Hej, plynulé čítanie bolo horšie, ale keď sa máš učiť na skúšky a čítať na to skryptá v azbuke, nikto sa ťa nepýta, či to zvládaš alebo nie, také sú to zlatíčka. :D Ale nie, treba im uznať, že zo začiatku na nás boli profesori celkom milí ako na začiatočníkov. Teraz už nie sú. :D Globálne myslím, že skúškové ma v čítaní najviac posunulo. :DAle veď, prečo to roooobia. Každopádne, email prišiel, ďakujem ti najkrajšie na svete, super siiii! :)Vieš, že to bola jedna z prvých vecí, ktorá mi napadla, keď som čítala tento článok? :D Ale niééé. Fakt? Toto nemôžeš na človeka len tak vytiahnuť. :D Vedela som, že je teraz v Les Mis, ale nieže vykrikuje fuck. :D Pravidelne? Osobne nemám nič proti nadávkam, ale come oooon, Ramin. Prečooo? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nouze člověka naučí, chápu. :D Páni, nedovedu si představit jak se učím na zkoušku v azbuce. :DJsou zlí. Jinak to nedovedu vysvětlit jsou zlí. Protože s tímhle obsazením bych nějaká ta roztřesená videa na YT rozhodně ocenila. :D
    Ach, není zač. :)Faktjo? :D :D
    Pardon, omlouvám se, neuvědomila jsem si, že ti způsobím šok. :D Jako do Les Mis se f-bomba zrovna nehodí. A už vůbec ne pro Valjeana. :D Každopádně tím chtěl prý vyjádřit tu velkou změnu, kterou si jeho charakter projde mezi prvním a druhým jednáním. Asi mám v tomhle ohledu s Raminem uměleckou neshodu. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ale tak stále môžeme dúfať, že raz sa niekto odhodlá ich natočiť. :D Troška dôveruj odvážnym ruským fantomákom. :DHej, zdieľam tvoju nezhodu. Neviem si to ani predstaviť. To je zlé. :D A hej, tak som to myslela, nie do Les Mis. Do žiadneho muzikálu. Veď... Ramiiiiiiin! Keby som na tom predstavení bola, celkom by mi to pokazilo estetický zážitok. A potom by som ho musela začať mať menej rada. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Když to dokázali jednou, tak snad i podruhé, no. :D Budu jim věřit, samozřejmě. :DHmhm, mě by to taky nepotěšilo, co si budem. I kdybych s tím počítala předem, tak stejně by mě to jaksi otrávilo. :D A divím se, že ho nechají. Čekala bych, že za ním přijde režisér a vysvětlí mu, že...ne. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jasné, že by ma to otrávilo. A to sa na to nikto nesťažuje? A prečo si Ramin myslí, že fuck vystihuje character development u postavy ako je Valjean? Veď ooojch.Inak, práve počúvam ruského Fantóma. Troška ma deprimuje fakt, že nemnoho rozumiem. :D Ale to sa dalo čakať, koniec- koncov. ojch. :D A okrem tých vyslovene fantómových pesničiek ako MOTN, Fantóma dosť často hodnotím podľa Stranger than you dreamt it, Wandering child a ako vykrikuje v Il Mutovi, tie som si musela pustiť medzi prvými. Treba povedať, že sa mi páči, čo počujem. :D Ale budem si musieť prečítať ruské texty. Dúfam, že aspoň k tým sa dá dostať aj štandardnou cestou. :D A práve som rozumela celý jeden úsek! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Fanoušci si na to stěžují poměrně vydatně. :D On to prý vykřikne v prvním jednání poté, co ho propustí z vězení a lidé jsou pak k němu nespravedliví, nechtějí mu dát práci, posmívají se mu atd. :DJediné co mi utkvělo v hlavě je "angel muziky, moj chranitel" - aneb tak se to nepíše, já vím. :D Počkej a kterého Fantoma sis pouštěla? Či oba? :D
    Já myslím, že k ruským textům už se nějak dostat dá. Ty už by si snad jako poklad v trezoru chránit nemuseli. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  16. Btw, tady přejí k Valentýnovi nebo co je vlastně účel toho videa? :D
    http://vk.com/video36569830_170968001?list=66e235f61481d54a5c

    OdpovědětVymazat
  17. Ale veď aj v Il Mutovi, kde Carlotte vykrikuje, že je žaba, to rozumiéš. Iný príklad mi momentálne nenapadne, už ani neviem, čo som to včera ja rozumela. :D Púšťam si zatiaľ Ivana, keď ho tak chváliš. :DAkí sú zlatííííí! :D Džíz, veľmi! :D A áno, k Valentínovi ti želajú, v skratke, všetko milené. A máš sa na nich prísť pozrieť. :D To je ľahké, do Ruska na skok. :D

    OdpovědětVymazat
  18. No, to jsem taky rozuměla. Navíc Ivan je skutečně král sarkasmu, jak jsem psala výše. :D :D Má oblíbená pasáž. :D :D
    No výborně, mé nadšení tě přesvědčilo. :D
    Jo a ještě "vyberaj!" ve Final Lair! :D A "mily moj" v Think of Me.
    ...zkrátka vždycky tak jedno slovo ze sta. :DJej, no jsou tam sladcí. :) No jasně, neviděla jsem FO ani v Praze, takže Moskva detail. :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ja zdes, ja zdes, ja zdes, tiež. :D :D Ale keď už sa do Wandering child priplichtí Raoul a potom na seba kričia, aj to som rozumela. A potom už pomaly vážne vyčerpávam všetko. Ale verím, že ďalšie počutia mi prinesú viac. :D Inak, keď to počúvam, stále mi chodia po rozume anglické ekvivalenty a mám chuť si ich pospevovať. Asi to už vážne viem príliš naspamäť. Musím sa vtedy stopnúť a snažiť sa sústrediť na ruštinu. :DOzáj! Nechystáš sa do Prahy? :D

    OdpovědětVymazat
  20. V každém muzikálu zkrátka musí přijít chvíle, kdy hlavní postavy zpívají přes sebe a nikdo jim nerozumí. :D
    Já mám kolikrát tendence začít si přes tu ruštinu zpívat angličtinu. :D Prostě mi ten anglický text tak nějak automaticky nabíhá. :D Asi máme podobný problém. :DAle to jo, chystám. Jen doufám, že než se tam dostanu, tak to nezavřou. :D To bylo tragický a komický zároveň, haha. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Úprimne, určite to nebola len vina toho, že spievali cez seba. :D Hej, presne, keď som včera počúvala PONR, to mi trvalo dosť dlho, kým som sa začala na ruštinu sústrediť. :D A potom mám chuť pustiť si hneď anglickú verziu, lebo asociácie.Videla som fotky a ták. Nemôžem povedať, že to vyzerá ako najlepšia produkcia ever. :D Mala by si na to ísť a napísať recenziu. :D

    OdpovědětVymazat
  22. ...ale BJ na tom byla včera, tak určitě něco napíše ona. Dokonce má fotku s Raoulem v kostýmu, how cool. :D

    OdpovědětVymazat
  23. A slyšela jsi Ivana zpívat MOTN anglicky nebo německy? Ten ruský přízvuk je kouzelná věc. :D
    Jo, FO mám prostě hrozně zažité v angličtině. Taky mi dost dlouho trvalo, než jsem začala poslouchat verze v jiných jazycích, protože se mi pořád nějak nezdálo "správně". :D To už mám naštěstí za sebou. :DNo, tak víš jak, z těch non-replica produkcí je to asi ta nejlepší, aspoň tak. :D Ale jinak jsem to taky z fotek občas docela kritizovala :D - za což jsem pak dostávala od náhodných "kolemjdoucích" co jinak nečtou můj blog docela řádnou čočku. Whatever. :D
    Jo, tak recenze musí být, no doubt. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Po anglicky som počúvala. :) Na nemčinu ešte asi nie som pripravená. Zo strednej mám voči nej menšiu averziu a ták. Vidíš, tak snáď aj ja prekonám hentú fázu, hoci ruský fantóm je prvý, ktorého skúšam. :D Ešte, myslím, to dánske LND som počúvala, ale to len preto, že tá produkcia mi bola dosť sympatická.Keď non- replica vážne veľmi nesledujem. :D A nehovorím, že je to celé zle ani nič. Len pár vecí. :D Váážne? Tak paráda. Vážne som zvedavá. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jeho němčina je roztomilá. :D Ale chápu, já měla proti němčině hodně dlouho taky averzi a přešla mě teprve nedávno. :DJá pochopila jak to myslíš, neboj. :D Třeba PONR po česku nevypadá ani trochu dobře, ale co už. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Já měla averzi velmi dlouho ale s Drewem se překonává sama :-)
    Ruské produkce? nechceš zkusit čistě ruský muzikál Mistr a Markétka, k němu je hromada videí na netu :-) třeba by tě taky začal bavit :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky