Videa z muzikálu Jekyll & Hyde


Ivan má za sebou dvě ze tří únorových představení (25. a 26. 2. 2015) v titulní roli v muzikálu Jekyll & Hyde, přičemž to třetí ho čeká zítra, tedy 28. 2. 2015.
Z jeho lednové premiéry je na YT dohledatelná pouze děkovačka, z únoru už máme k dispozici zatím čtyři videa.
Vzhledem k tomu, že na ten muzikál nejsem žádný expert (vlastně jsem ho pořád ještě neviděla celý, já ostuda) tak si názvy písní musím pouze odvozovat s pomocí Wikipedie. Azbuka v kombinaci s neznalostí muzikálu je kombinace roku. :D Takže, kdo odhalí moji identifikaci písně za špatnou, tak mi dejte vědět. :D
Bring on the Man - Ivan na houpačce se srdíčkem kolem krku. To se hádám prostě musí vidět, none? :D
Dangerous Game - u této písně vážně lituju, že není pořádně přiblížená. Považme, že Ivan sice většinu své kariéry strávil v rolích záporáků, ale tohle je přece jen poněkud nový level všeho co známe předtím. Chci tím říci...no...tohle je zatraceně sexy. :D Tak, řekla jsem to. :D
Alive - Ivan si může zkusit trochu jinou polohu hlasu. Většinou má za úkol znít sametově a okouzlovat, teď musí běsnit s takovým rockovým nádechem, což u něj zase tak často neslyšíme. Ostatně, že se někdy u Ivana dočkám takového toho rockového "kvílení", to je překvápko. Aneb jeho hlasový rozsah mě nikdy nepřestane udivovat.
In His Eyes - nešťastný duet dvou žen, které milují stejného muže. Je zajímavé, že Ivan se v tomto muzikálu setkává s oběma svými ruskými Sárami z Balu Vampirov (Tanz der Vampire), Verou Sveshnikovou a Elenou Gazaevou, které obě hrají Emmu. Svět je malý. :)

Komentáře

  1. Naaah. Keď pre mňa je Jekyll a Hyde v prvej päťke mojich obľúbených muzikálov. Tretí pravdepodobne. Neviem, pozerala si aj aj nejaké originálne? (: Lebo ja som bola troška mimo už z ruských kostýmov, ale okey, to človek ešte nechá tak. Nemôžem byť súhlasná s choreografiu na Dangerous game, fakty ni. :D https://www.youtube.com/watch?v=RcW0_qNmJWs toto je síce v zlotnej kvalite, lebo staručké a tak, ale...myslím, že som celkom objektívna, keď sa mi viac páči táto nestriptízová verzia. :D Teda túto verziu vážne veľmi ľúbim. Robert Cuccioli je proste...ňumňumňuuuuum. Inak vieš, že Anthony Warlow naspieval pár pesničiek k tomu? Jeho verzie sú absolútne...! Také! :D Milujem ho. Ale pokiaľ som zistila, nikdy Jekylla nehral. - https://www.youtube.com/watch?v=kxp9bAjIvcs vypočuj si, určo sa ti bude páčiť. :D
    Tá, ktorú nevieš zaradiť, povedala by som, že je to práve Alive. Čisto podľa melódie. :D (Inak, jedna z mojich najobľúbenejších vôbec.) Kde sa Jekyll prvýkrát zmení na Hyda a užíva si všetky nové, temné evil pocity, ktorých je táto postava plná. :3 Preto ho tak zbožňujem. :D Síce tu boli nadškrtnuté Hydove techtle-mechtle s Lucy, (tam to okolo 1:40 vo Warlovovej verzii.) ale neboli absolútne zobrazené. Rusi sa očividne rozhodli zobraziť ich. Hmmm, znovu neviem, či som s tým súhlasná. Alebo by som aj bola, lebo Hyde a Lucy, to ja véľmi môžem, len sa mi veľmi nepáči, ten agresívne erotický spôsob, akým to zobrazili. Teda no, ja by som to spravila inak. :D Ale ponechali Bring on the men? To je čupr, lebo v anglickej verzii bola neskôr nahradená inou. A keď môžu byť videá z Jekylla, ako to, že nemôžu byť aj z Fantóma? :D Nah!
    Á, ak by si niekedy chcela pomôcť s azbukou a Jekyllom a Hydom, I´m here for you! :D A veľmi ochotne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja práveže v tomto nie som veľmi konzervatívna, ale nechápem, prečo to robia takto veľmi očividne. Keby jej aspoň tú sukňu nechal! :DAhá, takže na Fantómovi sú očividne oveľa prísnejší ako tu, hm? Mohli by troška povoliť. :D Ale oceňujem veľmi aj totooo. :) Myslím, že už môžem oficiálne povedať, že začínam byť zaláskovaná s ruskou produkciou.

    OdpovědětVymazat
  3. No, asi nevěří divákově fantazii, tak jim všechno zpívané názorně ukazují, nebo nevím. :DTo je prý záležitost toho divadla, kde se Fantom hraje, než přímo hraného titulu. Prý se v tom divadle nedá natočit nikdy nic. Nebo dá, ale je to "sebevražedné" - ruští fanoušci se vyjádřili doslova takto. :D
    Jej, tak to je super. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Joj, ale počuj, pozerala si Haselhoffove videá, alebo ako sa jeho meno píše? Lebo najlepšia kvalita je, bohužiaľ, práve s jeho videami. Jeho Dangerous game je podľa mňa taká príšerná, že keby som bola na mieste Coleen, tak  sa začnem smiať na tých jeho vypúlených očach. Ďaleko má od niekoho, kto by mal byť masakerne príťažlivý. https://www.youtube.com/watch?v=KsRjfu57MMQ smejem sa na ňom jednoducho. :D Aj keď teda, ľudia na youtube som mnou očividne nesúhlasia. Čo je čudné. :D :DÁh, takže takto. No s tým taktiež nie som spokojná. :D Ale čo sa mi teraz stalo, od Fantóma som  prešla k Jekyllovi, keď som si znovu Anthonyho vypočula. Zase teda nepočúvam ruštinu. Aj keď, asi si aj toto stiahnem. Páči sa mi ruský výber muzikálov. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, to jsem viděla. Já nechápala, co těma očima vůbec myslel...vždyť mu muselo být jasné, jak divně to vypadá, ne....ne?? :D
    Já už se pochlubím, že jsem ten muzikál konečně viděla. Jej. :D Zjistila jsem, že totiž mám v počítači proshot z nějaké tour produkce. :) Tak už jsem dohnala svoji zavrženíhodnou muzikálovou mezeru. :DTo se tak stane...já taky tak postupně přecházím od jednoho muzikálu k druhému a pak zase zpět. Ona by to jinak byla nuda. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja inak Jekylla a Hyda vôbec nemám v počítači, lebo nejako som nenašla absolútne nič, čo by sa dalo stiahnuť. Neviem, čo si počnem, ak to niekto zmaže z youtubu. :D Ale super! :) Máš nejaké obľúbené momenty? Obľúbené pesničky? :D Jekylla a Hyda som nikdy nemala s kým rozoberať. :Dveď áno, lenže väčšinou, keď som počúvala ruského fantóma, po nejakom čase nedlhom, som sa zase prepla na anglického. a teraz ma celkom držal ten ruský. a zrazu je tu Hyde. :D nevadí, ja sa k tomu vrátim. Jekyll ma tiež teší. :D

    OdpovědětVymazat
  7. V ruské produkci mají strašně miloučké Take Me As I Am. V té americké verzi co jsem viděla tam totiž neměli doslova vůbec žádnou choreografii, takže o to víc jsem ocenila tu ruskou. :D
    Jinak je to těžké zatím říct... ty momenty, kdy se mezi sebou "perou" Jekyll a Hyde pro mě byly takové nejsilnější, takže samozřejmě  - Konfrontace. This Is The Moment je taková klasika, to zná i ten, kdo nezná muzikál, tu písničku samozřejmě mám taky velice ráda. :D The Way Back mi taky hodně utkvěla v hlavě, možná hlavně kvůli tomu herci, se kterým jsem to viděla. Jak jsem vyrozuměla, tak je ve fandomu toho muzikálu takový spíš přehlížený, ale mě se zatraceně líbil. Brad Little, slyšela jsi od něj něco? :)
    Musím trochu probádat YT a podívat se na víc videjí, po jednom shlédnutí jedné produkce se ten muzikál dá rozebírat spíš jen okrajově. :DBodejť by netěšil. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš pravdu, ta by se tam hodila převelice. Jak je vůbec možné, že Anthony tu roli nehrál? Já to nechápu. :D Nu, ale vůbec netuším, jestli ji tam mají nebo ne. Časem to ale zjistíme. :)
    Kdybys to neřekla, tak by mě ten závan Disneyovky v This Is The Moment nenapadl ale...máš pravdu! :D Jo, je to tak. Ale i tak je pořád skvělá. :D
    No vida, point of no return! Best of both worlds. :D
    Wow, wow! To je skvělá písnička. Díky. No jej. Tak ta by se tam hodila i víc, uznávám. Ten text i hudba jsou dokonalé. Plus Anthony, samozřejmě.
    Jojojo! Přesně tahle část z The First Transformation mě taky dostala. Je skrz naskrz dokonalá!
    Sympathy, Tenderness reprise je hodně dobrá, jo. Písně, kdy někdo umře ze zásady mají něco do sebe. :D Ale provedení téhle scény se mi v té produkci co jsem viděla moc nelíbilo, protože Hyde tam Lucy mával nožem před obličejem, takže věděla, že ji zabije. Efektnější je spíš ten nenadálý moment šoku, když ji probodne aniž by něco tušila. :D Nejsem morbidní, fakt ne. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Celý večer poslouchám ty Anthonyho nahrávky, máš na mě více než dobrý vliv. ;D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ja som sympathy, tenderness reprise raz poslala kamoške so slovami "pozri, ako ju pekne zabije!", čím som myslela presne henten moment prekvapenia! :D Ale nevzala to odo mňa dobre. :DOooo, tak to som veľmi rada! :) Aj ja ho ešte stále počúvam. :D On je perfektnosť. :D Haselhoff mi oproti nemu príde úplne smiešny. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Aha, tak vidím, že milovat tuhle scénu bez špetky morbidnosti nejde. Dobrý, jsem klidná. :D :D No prostě jak se zkazí moment překvapení, zkazí se dojem. :DJe to dokonalost. Musím si to pěkně postahovat do mobilu. :)
    Jako moc jsem toho zatím s Hasselhoffem (what a name) neviděla, ale jako Jekyll byl docela milý. Jenže jako Hyde hází ty divné výrazy, třeští oči, vystrkuje jazyk a bůhvíco ještě a to je prostě těžké brát tu postavu pak vážně. Jenže Hyda by divák MĚL brát vážně. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak keď už ideme niekoho obsadzovať na zanieteného vedca, prečo by sme naňho dali tohto vysokého, opáleného po pláži pobehujúceho človeka? :D Ale uznávam aj ja, ako Jekyll to ešte nie je také zlé. Tak ale v porovnaní s kýmkoľvek iným, well... :D Rozumieš. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Rozumím. :D Jen jsem chtěla vyzdvihnout i něco pěkného. :D
    Ono to hvězdné obsazení do muzikálů většinou bývá průšvih, přijde mi.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky