Oscars 2013

Včera/dnes v LA proběhlo slavnostní předávání nejprestižnějších filmových cen - Oscarů. Pro naše podmínky bylo v poněkud nesledovatelném čase, jen považte, že když jsem kolem páté vstávala do školy, tak se ještě doudělovaly některé ceny. Ouuuch. Proto chovám hluboký obdiv k mým britským přátelům na Twitteru, kteří věrně přes life stream Oscary sledovali. A to mají ještě o hodinu méně, guys!
Bídníci z 8 nominací proměnily celkem tři a to:
Nejlepší herečka ve vedlejší roli - Anne Hathaway
Nejlepší make-up
Best sound mixing (to snad ani nevím jak přeložit. Míchání zvuku? :D)

Ano, seriously. Hugh Jackman nevyhrál. What the...?!
Bohužel jsem s tím v koutku duše počítala poté, co jsem si v kulturní rubrice Práva přečetla, že Daniel Day Lewis ho má za svoji roli Lincolna v kapse. A žal mělo Právo pravdu. Chm. Kéž by ne.
Já teda Lincolna neviděla, jen jedna má oblíbená britská vlogerka pravila, že je to dobrý film...ale nudný. Viděl ho někdo z vás, guys?

Tak či onak, Les Mis OWNS Oscars. Jejich vystoupení upraveného One Day More mě dohnalo slzám. One Day More mě ještě nikdy nerozplakalo!
A strašně jsem se pro ně cítila hrdá, jak tam tak stáli na jevišti, celý sál největších hollywoodských hvězd jim aplaudoval ve stoje a ze stropů visely francouzské vlajky & rudé vlajky.
Aaron měl rudý kapesníček v kapse saka. P-E-R-F-E-C-T!
A Russell. Ach. :D Luv him. A miluju ten potlesk, když vejde na jeviště. Ach. *.*
A pak...v company jsou tam naši muzikáloví chlapci! Jejejejej! Ramin Karimloo, Killian Donnelly, Jamie Muscato a i filmový Grantaire George Blagden & mnoho dalších šťastných.
Killian pravil, že to byl nejskvělejší okamžik jeho života. :')









Naše hvězdy na červeném koberci. :)



























A vystoupení...





Pokud jste zrovna mrkli a zmeškali Ramina...tadýýýý! Přímo za Hughem! :D




Sam a Russell seděli vedle sebe! :')

Annina děkovná řeč. :')









Komentáře

  1. I am so so so so so soooo very happy!Ach můj božé! Sudenly! Jedna z nejkouzelnějších písní celých Bídníků!
    Ach jo, Anne... Už jsem někdy říkala jak jsi úžasná?
    Samantha je skvělá, perfektní a kouzelná! Vidíte jak jí to sluší? A má nádherný hlas! Hlas andělů!
    A Eddie s Amandou... Panebože těm dvěma to ták sluší!
    A jak tam  Aaron napochoduje á la já jsem tady ten velitel Enjolras i když jsem v civilu! :D A ano, červený kapesník je vážně stylový! :D Jakmile jsem jej zahlédla, vytanulo mi na mysli: "Whos there?" "FRENCH REVOLUTION!" Awww!PS: Kde je George? Kde mám Grantaira? Já ho tam nevidííííím! Bůhuhůůůů! :( Kde jéééééé?! :((((Týjo, Am je krásná a kouzelná! Není divu že se do ní Marius zamiloval! :DJůůů, Anne má v očích slzy... Trochu mi připomíná Sáblíkovou, ta taky bulela štěstím, když stála na bedně od jablek s namalovaným číslem jedna. :DNo jo, to jsem si mohla myslet, že to tady zavalíš Aaronfilskýma fotkama! :DTýjo a mělas pravdu! Sam je vážně extrémně hubená! Vosí pas! Chmpfchm... Tak to se budu po zbytek dne utápět v depresi... :DMimochodem, říkala jsem už jak se Sam nádherně usmívá? :DA nakonec... Anne, všichni ti to ze srdce přejeme protože ty jsi Fantine číslo jedna! Máš kouzelný hlas a vůbec... Ách joj...Chudák Jackman! Měl to vyhrát Hugh! Jaktože to nevyhrál? Kdo koho podplatil, kdo co zfalšoval, protože jinak to snad ani není možné, aby nezískal Oscara Hugh! Počkej z 8 jenom tři? To MUSEL být podvod, a neříkej že ne! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jop naprosto souhlasím \hugh měl vyhrát :-( bohužel Lincoln vyhrát ae musel protože je to AMERICKÝ film :-( to je podle mě ten důvod :-( ae Ramin mi tam udělal děsnou radost :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Team Enjolras all the way!!! :D
    Já jsem teda George taky nenašla...vím, že jsem někde na screenu viděla zakroužkovaného Killiana, takže i toho jsem objevila, ale George...
    Já jsem byla pro Anne strašně šťastná a její vítězství mě moc dojalo. :')[2]: Ach ano, vidět Ramina na udílení Oscarů...YES! :D
    Ta teorie o americkém filmu má hodně do sebe. No a pak ten fakt, že je to zrovna o Lincolnovi...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle video už bylo bohužel smazáno, ale našla jsem si na Youtube jiný zdroj a... já nemám slov. Rozplakalo mě to. Ne poprvé, slzy v očích při One Day More se u mě vyskytly už dřív (když jsem byla na Bídnících v divadle), ale toto mě fakt dostalo. Z company jsem zaregistrovala jen Ramina, Killiana ani George jsem si bohužel nevšimla, ale vzhledem k tomu, že si tohle video odteď budu zřejmě pouštět na dobrou noc, je tam snad příště objevím :)Škoda, že Hugh nevyhrál. Licnolna jsem neviděla, takže nemůžu posoudit, jestli byl Daniel lepší nebo ne, ale stejně je to škoda.A všem to tam moc sluší a je vidět, jak moc si to užívají a jakou mají radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem byla hrozně šťastná hlavně za Sam, na které bylo vidět jak je šťastná, protože je asi jasné, že jí se nikdy ani nesnilo, že by byla na jevišti při udílení Oscarů. :)

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Team Enjolras, I agree :)ti mě rozplakali. jsem si zopakovovala ty dvě akce v kině... :)
    a ten Aaronův rudý kapesníček... co mi to jen připomíná??? :Dvečer jsem lítala po baráku a řvala: "Máme 3 oskary! MÁME TŘI OSKARY!!!"

    OdpovědětVymazat
  7. a když jsem se potom dívala na zprávy a taťka mi to chtěl přepnout, řekla jsem: "Opovaž se." a taťka mi to opravdu nechal. NEVÍDÁNO, NESLÝCHÁNO :D

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:to ano. ostatně přiznejme si... kdo tam chtěl být s nima??? Já určitě :D

    OdpovědětVymazat
  9. Zaručeně vždycky mě tohle video rozpláče. Jsem z těch Oscarů tak šťastná! Tenhle film si zaloužil všech 8....no, ale je to britský film, takže...i tohle muselo Akademii asi bolet, LOL.[8]: Me tooooooo!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Eddie? Aarone? Kde jste byli, když jsem měla maturiťák? Fakt vám to sluší. :DOscary Bídníkům vážně ohromně přeju - a byla bych jim jich přála víc. A taky bych si přála, aby to video fungovalo, sakra! :( :D

    OdpovědětVymazat
  11. třeba mě ukamenujte, ale já bych Bídníkům nedala ani tu jednu sošku; nenadchla mě ani hudba, natož tak děj...Během filmu jsem trpěla a nakonec to vzdala.já vím, že jste všechny tím nadšeny, ale netuším, co na tom máte

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: já bych si taky s Aaronem zatancovala :D
    třeba waltz??? :D
    utopie, ale ta je k životu potřeba... teda aspoň k tomu mému :D

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: já bych si taky s Aaronem zatancovala :D
    třeba waltz??? :D
    utopie, ale ta je k životu potřeba... teda aspoň k tomu mému :D

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: já jsem trpěla i u knížky (i když asi jinak než to myslíš ty), stejně jako u FO, ale už proto, že mi ten film poskytl nezapomenutelný zážitek (jak hudebně, tak herecky a dějově), tak bych jim dala těch sošek i víc než 8. ale, to je každého věc. každý má svůj názor a svobodu jej vyjádřit, takže tady prostě neexistují správné nebo špatné odpovědi. a z toho důvodu nevím, jak tě napadlo, že bychom tě měly ukamenovat :Djedna věc je jistá: Bídníci jsou nadčasoví a tohle téma je i dnes až krutě aktuální.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: já trpěla nudou a znechucením; no proto, že pro mnohé je nepřípustné, aby někdo měl jiný názor-ten já se nebojím vyjádřit, i když mi bylo nadáváno

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím, že nadávání se opravdu bát nemusíš. Les Mis...to je geniální hudba, nadčasový příběh z pera mistra Huga, skvělé herecké výkony oceněné i Oscarem, jak jsem zmínila, režie Toma Hoopera je brilantní jako obvykle, protože on zkrátka  a dobře nedělá špatné filmy, na to je přílišný perfekcionista...
    Ono na těch Bídnících něco bude. ;D

    OdpovědětVymazat
  17. no, vlastní zkušenost a nad tu není; já ten film viděla a děkuji nechci, nikdy více

    OdpovědětVymazat
  18. We need a sign to rally our CM, to call her to arm, to bring her in line! :DAle je fakt, že jde o každého názor. Například moje kamarádka se zhrozila co si to Anne Hathaway udělala s vlasama a stála si za tím, že jí to nesluší i když jsem jí vášnivě vysvětlovala že to udělala pro Fantine... :D A pak jsem zjistila že je to zbytečné...A pak... každý má právo na svůj názor, takže CM, jsi naším zrcadlem, naší růží, naší rudou vlajkou... To abychom věděli, že zrcadlo může zrkeslovat obraz a že existuje spousta lidí s různými názory, představami a ideály! To abychom věděli, že ačkoliv je růže překrásná (a nosí je RAOUL!!! :D ), může mít trny. To abychom věděli, že vlajka není boj a boj není vlajka. Abychom věděli, že co člověk, to perla. Co člověk, to steh na oné vlajce... Každý je poněkud odlišný.A co si myslím já... Ty máš Bídníky ráda a to dokonce hodně, akorát o tom ještě nevíš. :DJe pravda, že když určitou věc, osobu, cokoliv nenávidíme celou svou duší, o to víc jí pak patří naše srdce. Podívejte se na mě a na Raoula... Kde jsme byli před třemi lety a kde jsme teď... :D

    OdpovědětVymazat
  19. Zuzi, kéž by byli všichni tolerantní...

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: zcela souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  21. [1]: máš něco proti Aaronfilským fotkám, Zuzi? :D :D
    jo, Aaron se mi líbí - NEJEN jako Enjolras, a ani před ségrou se to nestydím přiznat :D :D

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Nožejo![22]: Ale nic... Já jen že se na Lottelandu celkem zakořenily. :-D

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: :D ony se zakořenily taky v mém Nounoursku :D

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: a to je jenom dobře :)

    OdpovědětVymazat
  25. No jó... Lotteland už má za ten rok pekelně dobrou pověst! :D

    OdpovědětVymazat
  26. Oooooo! Lotteland se ještě začne červenat! :D

    OdpovědětVymazat
  27. No, černat se nezačne, druhý refrén si nechystej! :D

    OdpovědětVymazat
  28. "sound mixing" je podle mě prostě "mix zvuku" :)..V Módním pekle na Nyxu pomluvili Anne šaty, bohužel jim musím dát za pravdu, při bližším pohledu nebyly moc dobře zpracované.. Nechápu, to, škoda.. ale ona je tak krásná, že si toho krom pár rýpalů nikdo nevšimne :o)..

    OdpovědětVymazat
  29. Neboj - když už nic tak doplním: Red a world about to dawn.... :-DPřesně tak Annina dokonalost zastíní hloupě radící šatník. :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Hmm, já především obdivuji róbu Jenifer Lawrence, i když se jí ty šatičky vcelku vymstily. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to si tipnu: buď jí padaly nebo si na ně šlapala, nejspíš obojí :o)..

    OdpovědětVymazat
  32. Lotte beztak naráží na ten pád na schodech...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky