Kylův článek o Kylovi

Tak jsem si projížděla hlavní stránku a přemýšlela o čem, že jsem dlouho nepsala a měla bych to napravit...hmmm...hmmm...Kyle, sure! :D
Mhmm, ale ne, spíš jsem našla nová videa s ním, z čehož jsem maximálně happy, tak se o ně musím hned podělit. :)
A taky jsem zjistila, že z těch starých videí někdo umazal Notes II. A víte co? Nevadí, já to mám stažené v počítači, chachá! :D Uf! :D Na to moc Tristu a Kyla v této scéně zbožňuji, abych si to nechala vyfouknout z YT a ztratit forever. :D
Joj...abych ve vás těmito oklikami neživila lichou naději - nejedná se o videa s Kylem & Sierrou, nýbrž Kylem & Samanthou Hill, alternací Sierry. Nojó...a času aby někdo Sierru konečně natočil ubývá, uh?
Nicméně jak to Kylovi a Sierře klape si můžeme alespoň povědomou představu učiniti v odkazu, který jsem vkládala v tomto článku.


Sam a Kyle...no, posuďte sami, podle mě je asi Sam team Phantom, jinak nechápu proč se na Kyla tváří tak nijako. Třikrát se s ním líbá a tváří se nijako. Chápete to? Nechápeme to. :D
Třeba se podívejte na tuto animačku! To je prosím pěkně Trista a Kyle v samé scéně. Chvíli se nedívejte na Kyla zpívajícího ve zpomalených záběrech (pro mě je to těžší, než pro vás. :D) a podívejte se na Tristu. Není to prostě všechno, co si jeden představí pod *.* zamilovaným výrazem? To je až fangirl výraz!


Jako bonus i kiss!


Jak dokonale dokonalí ti dva jsou? Zírala bych na to video celý den a byla bych happy.

Abych vás už konečně nechala udělat si názor na věc Trista vs Sam, tak sem tedy vložím ta nová videa. Některá nejsou datově zase tak nová, no nicméně dám si sem všechna která mi v tomto článku chybí. (Pořád nechápu toho, co smazal Notes II.)

Think of Me (Marni Raab, Kyle Barisich)

Think of Me (Trista Moldovan, Kyle Barisich)

All I Ask Of You & Reprise (Jeremy Stolle, Sam Hill, Kyle Barisich)

Final Lair (Jeremy Stolle, Sam Hill, Kyle Barisich)

Final Lair (Greg Mills, Marni Raab, Kyle Barisich)

Taky jsem narazila na kouzelně kouzelný rozhovor s Kylem, který uvádí nějaká slečna z...nevím-odkud. Je to samozřejmě v angličtině, ale úvod představuje v onom jazyce a mě strašně baví pozorovat Kyla, který ničemu nerozumí. :D Confused cute Kyle. :D Yey! :D


Komentáře

  1. On má báječný hlas i na mluvení, none? A je takový celý raouloidní i v civilu... Jó, to bych nebyla raoulofilka, abych ho neměla ráda :D

    OdpovědětVymazat
  2. A jaký je strašně hodný! "Byla bys skvělá Eponine!" Och! :D
    A co si myslíš o Sam v AIAOY...přijde ti taky team Phantom, nebo jsem to jen já? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se na ni koukám znovu a znovu... přemýšlím, jestli to není tím, že už mi v hlavě hlodá to, žes o tom mluvila. Ale ne. Ona z něj vážně není nijak na měkko :D. Na konci se probere, ale stejně... Mor na ni, jak může být nenadšená z Raoula?! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zvláště z Kyla Raoula! :D Nejhorší je, jak se zatváří, když před ní poklekne. "Bóóže, to co dělá?" :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky