Current Broadway POTO cast - new videos!

Konečně někdo nahrál videa současného broadwayského obsazení! (Ani jedno z těch čtyř videí není All I Ask Of You...fňuk.)
Máme Think of Me, Wishing you Were Somehow Here Again & Wandering Child, Point of no Return, Final Lair.
No All I Ask Of You.
Proč má Raoul vlastně tak málo pořádných scén?! :D
Sierra je g-e-n-i-á-l-n-í! Slyšíte ten obrovský posun v jejím rejstříku? Řekli byste, že je to ta samá herečka jako z pětadvacítky v Londýně? A to už mi tehdy přišla dokonalá. Co ta žena nedokáže. Seriously. Ona dokáže všechno. SuperSierra.
A to Final Lair...uch, ach. To objetí s Kylem. *.* To jak, když se k němu Hugh přiblíží a Sierra zakřičí něco co mým uším zní jako "Stop!" a postaví se mu do cesty. Uch. Dokonalé.
Během těch videí prostě musíte cítit s natáčejícím. Kdosi před ním/ní TAK zacláněl...


*
*
*

Komentáře

  1. Zatím shlédnuto pouze final lair a musím říct že jsem si celou dobu musela ohryzávat nehty nad tím, jak někdo může TAK STRAŠNĚ zaclánět!!! To bylo k nesnesení!Nevím čím to, asi to bude tím předešlým článkem a mým nadšením nad Raoulem, ale teď mi bylo chudáčka Raoula tak líto, jako ještě nikdy! Fňuk! I když jsem věděla jak to skončí, furt jsem trnula hrůzou, aby se mu vážně něco nestalo!A ano, jak se Sierra před Kyla vrhne a zařve (mně to přišlo jako: "NO!") je krásné!A opět jsem nucena s tebou souhlasit. Sieřřin posun v repertoáru je hafovelemocobrovský. Chvílemi jsem pochybovala, jestli je to skutečně Sierra.A je tady malinké pozitivum... Z AIAOY tam můžeme slyšet aspoň kousínek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. TYVADO! A co teprve Think of me?!!!!! Tam je ten posun v rejstříku čtyřikrát tak hafovelemocobrovsky znát!
    A Kylovo nadšení je prostě cute!
    A ten momentík Christinina stínu za zády je taky krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. A co teprve ve Whishing?!!!
    Jak někdo může KAŠLAT když Christina vzpomíná na zemřelého otce?!!! :D
    A JAK může být Sierra pořád tak nestydatě krásná?
    Áno, a její odvrácení od hrobu také nezklamalo.
    A Hugh má taky neuvěřitelně krásný hlas! Neuvěřitelně silný, úplně jinačí než Ramin! Team Hughierra je na světě! :DAle ten konec zazdili.. Fantom si tam jentak stojí, hezky se usmívá a aniž by hnul brvou nad tím, co mu tam Raoul říká jen tak, jakoby mimochodem vystřeluje blesky ze své hole... A nehýbá se, pořád se jen tak hezky usmívá a stojí... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi! A jak Sierra v PONR chvilinku bojuje s tou kápí! :D
    I herecky PONR pojaté trochu jinak a... líbí se mi to! :D
    A jak ji ředitelé nebo kdo donutili zůstat na scéně, když chtěla utéct... poor thing! poor thing! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, zvlášť konec Think Of Me byl odzbrojující. Tak obrovský posun v hlase! Hraní Fantine jí očividně velmi ale velmi prospělo. :)S tím kašláním jsi to zabila. :D :D Mě přijde, že prostě VŽDYCKY když sleduju nějaké video ze show, tak v těch nejtišších, nejvypjatějších momentech někoho zakašle, no nedej bože kýchne. :DMě hlavně štvalo, že při Wandering Child se onen nahrávající aspoň nepokusil zaostřit na Kyla. Já. Chci. Vidět. Kyla!!!! :DJojo, na Broadwayi mají choreografii v PONR jinou, to je fakt...zvlášť tam chybí to pověstné...boob touch :D :D
    Hehe a viděla jsi tohle zápolení s kápí? :D
    http://www.youtube.com/watch?v=h5C6jBK2ESQ
    Oni to na té Broadwayi mají snad začarované, o takovém failování s kápí jsem nikde jinde neslyšela. :DKdyž Raoula hraje Kyle tak se o něj taky bojím, that's right. :D O to víc, že on jako jeden z mála Raoula polidšťuje v tom ohledu, že když se k němu Erik přiblíží s tou svíčkou v ruce, než ho osvobodí z oprátky, tak má fakt v očích strach - ale to na téhle nahrávce nejde vidět, no - nesnaží se tvářit nijak bojovně, vzpurně a tak...to prostě miluji...

    OdpovědětVymazat
  6. Obviously. :)Tak tak... Někdy mám chuť na takového někoho hodit lustr! :DTo, že chceš vidět Kyla mě nepřekvapuje. :D Ostatně, jako už nikoho na Lottelandu. :DÓ bože! Tomu se nedalo nezasmát. Abych pravdu řekla, začala jsem se bez ostychu řezat smíchy. :D Panejó, chudák Elizabeth. Ale dokázala si zachovat vážnou tvář a to ji šlechtí. :D A když už jsme u problémů s kápěma... Hele tys tady kdysi měla nádherné video z nějakého AIAOY a tam se Raoulova ruka zapletla do Christinina pláště nebo tak něco... Myslíš že by bylo možno z Lízátka vyhrabat odkaz? (./-) mrk, mrk!Týýjo... Vidět Raoula, který se bojí Erika byl vždycky můj sen. Ano, byl to zákeřný sen v době mého fantomismu, ale nyní jde o čistě Raoulistický pud. :DPS: JÁ CHCI VIDĚT AIAOY! JÁ CHCI VIDĚT AIAOY! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ano. Kyle. Můj sladký, perfektní Kyle...*.* :DJejejej, taky jsem si říkala, jak to zvládla nezasmát se tomu. Já bych neodolala. :D A že i Gary to vydržel...:D To bude tím, že ti dva jsou manželé, hihi. :DJéééééééééééééééé! Ty myslíš Kyla! To byl Kyle! Kyle! A Trista! A moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ AIAOY ever! Jejejejejejej! :D Here it is!
    http://www.youtube.com/watch?v=LoNpPsBC1F0Je to přirozené...nedělá z něj nebojácného pana hrdinu. Love it. Or him. :DME TOOOOOOOOOO! Ach, jak moc chci tohle AIAOY vidět! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, Lotte! Umíš si představit jak by to vypadalo, kdyby tvou nevěru někdo prásknul Raminovi? Shame! Shame! Shame! :DOni jsou manželé? M-A-N-Ž-E-L-É? Jéééééé, to je tak pěknéééé! She choose phantom! Poor Raoul! :D Tyjo! To je husťárna! Odkud tohle všechno VÍŠ?!Tvoje radost nad tím, že mám na mysli Kyla mi vehnala široký úsměv do tváře. :) Ó ano! A jsou tak sladcí jako byli! Ach jo abych od tebe tu Kylemaniózu ještě nechytla! :D Ale ten boj s tím zeleným pláštěm je nesmrtelný, fakt! Ale Kyle a Trista mají tak krásný smích... Awwww! :)Yes! Love him! Musím Kylovi ze srdce poděkovat, udělá nám z Lotte raoulistku a to bude teprve bájo! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ech, uch. :D To je jen obdiv, né nevěra. :DManželé. Yop. :D Protože na YT se dá shlédnout jedno celé, nebo skoro celé představení těch dvou a já si ho už docela dávno pustila a tak mě zaujalo, zjišťovala si o nich víc...a prostě jsem herci z FO posedlá, tak. :DDokud si neťukáš na čelo, tak je to dobré. :D Kamarádka, která mě pozorovala, když jsem ti na ten komentář odpovídala to třeba udělala. LOL.
    Je vtipné, že v následující Reprise i Hugh se svým plášťem poněkud zápolil. Oni chlapci zrovna neměli den co se plášťů týče, bych řekla. :D :D
    Ale je to strašně rozkošné...*.*.*.*.*To se nebude počítat, když budu Raoulovi fandit jen za podmínky, že je to Kyle. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jen obdiv? Jo, to určitě! :DŤukat si na čelo? Vždyť to je krásný! Takhle si jen tak vzpomenout na video a mít výtlem ještě půlhodiny potom... (Znám to znám... tlemila jsem se tak celé tři dny před tím než jsem měla jít na LesMis, anebo když jsem měla na krku srdíčko se Simonem anebo když jsem narazila na tu nádhernou fotku z AIAOY z minulého článku) :D
    A ano, je to rozkošné! :)Ale aspoň něco... Tak rok budeš okouzlená Kylem a pak to nebude dlouho trvat a bude z tebe Raoulistka jak hrom! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak určitě! :DJo, tyhle stavy jsem před Les Mis měla taky. Týjo, akorát minulý týden jsem v obchodě viděla prostě nádherný medailonek a zatoužila po něm, že bych si do něj taky dala Ramina. *.*Never ever! :D

    OdpovědětVymazat
  12. MOHLI BYSTE UVĚŘIT ŽE ANI NE PO PŮL ROCE SE VIDEO Z FINAL LAIR SE SIERROU, KYLEM A HUGHEM STÁHNE PRYČ JAKOŽTO SOUKROMÉÉÉÉÉÉ?!!!!!!! KILL THIS CRUEL PEOPLE!

    OdpovědětVymazat
  13. Fíjo. Ona jsou všechna ty videa fuč...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky