Olivier Awards 2013

Tohle je bezesporu ta nejvtipnější, nejroztomilejší věc na světě. Dvakrát po sobě jsem si to pustila a pokaždé mě to rozplakalo smíchy. Ach, THIS CAST! :D
Aneb Olivier Awards video pro rok 2013 rozhodně nezklamalo!!! ;)
Nemohu uvěřit, že už je tomu rok, co jsem vkládala článek k Olivier Awards...ale je to tak!
A zrovna z mé milované Masquerade! Ach jak já miluji londýnskou verzi star dress! A jak v nich Sofia Escobar vypadá princeznovsky!
All about this video is truly perfect!

Komentáře

  1. :D :D :D :D :D Paráda!
    Já se těšila na Red Death a ono nic! :-/ :) Dali tomu šmrnc! :D
    A Christinino vběhnutí do Raoulova náruče je nádherné! Jak na začátku tak na konci!
    Já tak miluju Fantomovo zmizení ze scény a ty okolní výrazy! :D

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, Sofia a Simon jsou quite cute. :)
    Yes, to je nejlepšejší :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky