Foto-speciál: Sierra Boggess

A když Playbill udělal speciál s jednou Christine, Broadway.com musí udělat s tou druhou! :D Yey!
Tento speciál mapuje Sierřin příchod do divadla, přípravu make-upu, cute fotky s ostatními členy obsazení, baletní přípravu a nakonec příchod na scénu Boggess the Goddess! x


A pěkně se zapsat...Kyle Barisich v jednom rozhovoru říkal, že kdo se zapíše třeba jen o minutku později už má smůlu, protože je okamžitě nahrazen alternací. Jo, je to těžký job a za Sierřino místo by miliony holek vraždilo...xxx



První fáze: make-up pro Christine. :)


Druhá fáze: připravit si vlasy na dvě hodiny v paruce.


Aach, ty star dress tam...dvoje...tak já bych si jedny půjčila....lalala. :D Vypadají tak lehoučce, něžně...ale prý jsou dost těžké!


A teď oči. Christinin make-up na Broadwayi je, jak sama Samantha Hill v přechozím speciálu na který je odkaz výše, zmiňovala, velmi tmavý...


Á na stolku už má připravené šperky pro Haniball scene. Narozdíl od britské produkce má Christine ještě náramky. :)


K tmavým očím tmavé obočí...;)


Ještě trocha toho podepisování...
Vidíte tu jmenovku na korunce? Ona každá herečka má i své vlastní šperky? Fíííjo!


A hurá do botiček!


A už dorazila paruka!


Jako anděl...a když se teď na to tak koukám...Sierra nemá tak tmavý make-up jako Samantha! :O


A teď diadém a vlasy jsou hotové...


Awwww. Drsná poker face alá Christine Daaé! xx


Ach! Tak tato fotka mi vehnala široký úsměv do tváře. Too cute!


Awwwwwwwwwww. Mein Gott! A tohle je přímo nejširší úsměv v mé tváři! Lidi! Ti dva..!!! Nemám slov. :) *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


Christine a Raoul dělají Erikovi make-up! Oj! :D


Moustache! *.*


Tohle nikdy nechápu....jak tak někdo může stát...to přece tak b-o-l-í! :D


Už v kostýmu, naposledy upravit šperky...


"Hmm...není třeba ještě upravit make-up?"


"Sure!" :D


"Paruka vlastně taky potřebuje upravit!"


Baletní trénink se pozná :D


Jde se na scénu...


Diva na scéně! :)


Kdo chce být Sierrou Boggess až vyroste, ať zanechá komentář! :D

Komentáře

  1. Já jsem flákota! Já já já já já! :D
    Ach Sierro! Ty jsi tak neuvěřitelně... neexistují slova pro popsání toho, jak je Sierra neuvěřitelně! :D
    Jedenáctou fotku okamžitě sežral Pan Darcy a uložil ji do patnáctého žaludku jménem Bogges - Goddess!
    A poker face á la Christine Daaé taky.
    A fotku s Kylem 1 a fotku s Kylem 2 taky.
    Hou! Moustache!
    Jůva! Čumím jako sůva! Sierra má v šatně Eiffelku! Jo, holka ví, co je to Lerouxstyl! :D
    Já ji tak miluju!
    Už to říkám asi popatnácté, ale kdybych byla homosexuál, Sierru bych brala všemi deseti! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi, ano, fotoaparáty milují Sierru! :D
    Inu, těžko řici, jestli je Eiffelka její, nebo Samanthy Hill...co jsem tak sledovala, tak v té šatně má věci především Samantha, viz fotka na zrcadle. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky