Večer s Andrejem Pastuchenkem, 20. 3. 2017

Ivan se 20. března 2017 zúčastnil koncertu Večer s Andrejem Pastuchenkem "Třicet tři", kde zazpíval píseň "Otec".
Mrzí mě, že mu nerozumím, protože to soudě dle jeho podání, musí být citlivá, melancholická píseň.
Na koncertu zazpívali i další známé tváře ruského muzikálu: Victoria Zhukova, Igor Kroll, Agata Vavilova, Maria Lagatskaya, Vyacheslav Shtyps a další. V případě zájmu můžete mrknout na kanál uživatelky, od které je Ivanovo video, které přikládám níže, všechny tam najdete. ;)



Komentáře

  1. Krása! Ta melancholická melodie, ten hlas, ty výšky... hm... no jo, Ivan zas předvedl top performance. Překlad by nebyl na škodu a myslím si, že vědět, o čem zpívá, tak by na mě píseň zapůsobila ještě víc. :-)Teda! By the way, nikdy mi nepřišlo, že by mi Denis Fedorenko připomínal Vyacheslava Shtypse, ale v té písni, co zpíval na tomhle koncertu mi jejich hlasy najednou přišly tak podobné... páni, vážně mi to nikdy tak nepřišlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak! :)Wow! Máš recht! Tak trochu i jejich herecký projev má jisté společné rysy, když tak nad tím přemýšlím. Omg, to jsi přišla s hotovým plot twistem. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky