Design "Ples upírů"

Horkou novinkou, která v únoru jaksi zcela ovládla můj blog, bylo první české uvedení Tanz der Vampire / Plesu upírů. A tak není divu, že Lotteland jaro vítá fialovou barvou, trochu ponurejší než obvykle, nicméně více než vhodnou k upírskému tématu. :) V záhlaví máme dvojici, kterou, kdybych / až snad na představení šla, bych chtěla vidět, tedy Míšu Gemrotovou a Mariana Vojtka v ikonické plesové scéně. :)
Také jsem se úplně poprvé za celých pět let blogování rozhodla počeštit svoje menu, vyhodit z něj Bídníky, o kterých už stejně nepíšu (nejde psát o všem, nu) a díky tomu už není třeba používat zkratek "POTO" a "LND", které třeba nemusí být všem srozumitelné. Takže mám radost a děkuji Tahmed, která je opět autorkou tohoto kabátku a které toto přidalo práci. Merci! :)

Komentáře

  1. Krásné fotky z Plesu v záhlaví. Tahmed opět odvedla skvělou práci. :-) S tím obsazením jsem na tom stejně. :-) Doufám, že další sezónu se na představení dostanu. :-) Jé, počeštěné menu - super! :D
    PS: Líbí se mi, že je v náhledu zachycený článek s Mycroftem (ve smokingu!!!) :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, jo, ten Mycroft je jen třešnička na dortu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky