Classic Duets Medley - Ali Ewoldt, Rodney Ingram

Zdravím a omlouvám se za velice tichý víkend, ale upřímně řečeno mám za sebou mizerných pár dní.
Vracím se velice milým videem broadwayské Christine Ali Ewoldt a jejímu budoucímu Raoulovi Rodneymu Ingramovi, kterého si pozvala na svůj koncert v klubu 54 Below.
Oba si zde, coby Rodneyho přípravu na roli Raoula, zazpívali medley nejznámnějších nejkrásnějších duetů a to už samo o sobě slibuje rozmilé video do nového týdne. :)
(P. S.: Na Rodneyho Raoula se začínám vážně těšit. Milý, mladistvě znějící hlubohý hlas, zn. ideál. :D)




Komentáře

  1. Byla jsem zvědavá na jeho hlas, protože díky jeho mladistvému (aka ťuťu-ťuťu) vzhledu, mi připadalo, že bude mít jemnější hlas, ne hluboko posazaený - což by znamenalo netypický casting pro Broadwayskou produkci. Takže mě překvapilo, když ze sebe vydal sametově hluboké tóny. :D
    Konečně bude mít Ali k sobě někoho "výškově" podobného. Ona vedle Jamese, Jordana i Lairda vypadal jako malinká holčička. :-)
    Tak z mixu slavných duetů jsem poznala asi tak polovinu. :-)
    Doufám, že fanoušci pořídí nějaká videa s touto dvojkou. Řekla bych, že si fakt sedli a že by mohli mít mezi sebou jejch Christine s Raoulem pěknou chemii. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, vzhled klame. Ale taky mě překvapilo, jak má posazený hlas. :)
    Hihi, to je pravda. Člověk by jí jejích 36 let vůbec nevěřil, ona pořád vypadá velmi mladince a něžně. :)
    Co máš z toho, já taky. :D
    Taky doufám!!! Ale z Broadwaye obvykle videa bývají, to West End je beznadějný....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky