Mistr a Markétka A-Z: M (5)

U písmenka em se ještě pozdržíme, což je vzhledem k názvu muzikálu vskutku šok. :D Po Markétce se dostávám k Mistrovi a tento díl věnuji originálnímu představiteli role, Antonovi Avdeeovi.
Další díl věnuji Igoru Krolovi a bohužel Glevovi Matveychukovi žádný díl nevěnuju. Mám za to, že odehrál tak dvě, nanejvýš tři přestavení, je s ním jen pár videí a o to méně fotek (alespoň o kterých vím).
Taky jsem zaregistrovala, že tu byl ještě jeden Mistr, tmavovlasý pán s vousy, jehož jméno ke mě nikdy nezalétlo, stejně tak jako video. Pouze jsem zaregistrovala jeho přítomnost skrze pár fotek. I on tudíž bohužel prostor nedostane.

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Antonovi role Mistra sedla. Viděla jsem ho  asi hrát čtyři postavy, ale ti romantičtí hrdinové mi přijdou, že mu jsou bližší. (Rozhodně víc než Herbie v Balu.) A ten hlas... hm, mezi představiteli Mistrů byl sázka na jistotu. :-)
    Vážně Gleb odehrál tak málo představení? To se pak není čemu divit, že skoro nemá žádné fotky. Nikolaje jsem taky zaregistrovala, ale taky jsem s ním moc videí neviděla. :-) (I když fotek má asi víc než Gleb.) Ale žádný z Antonových kolegů neodehrál tolik představení jako on. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, Anton je prostě dokonalý Mistr, Lenský atd. :) A hlasově je perfektní, jeho rejstřík a jak dlouho dokáže ty vysoké tóny držet...prostě wow. Herbert už byl trochu krok pryč z komfortní zóny, pravda, ale i to se občas musí. :)
    Jak říkám, jde o můj odhad. Možná, že se v roli objevil víckrát, ale já ho zaznamenala jen na pár představeních.
    Jéé, tak ten pán se jmenuje Nikolaj? A jak příjmením? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Právě, právě. Proto jsem byla taky zvědavá, jak mu sedne komická role Herbieho. :-) A hlasově je fakt... wow. :D
    S Glebem jsem viděla videa asi ze dvou představení jinak nic. :-)
    Pokud se nepletu, tak by to mělo být Nikolaj Timochin :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky