Backstage mix 48 (Broadway)

A po nějaké době tu máme další backstage mix a je z broadwayské produkce! :) Tohle bude jeden z mých oblíbených dílů kvůli té míře roztomilosti. :D
Za tenhle díl vděčím zejména Christine Ali Ewoldt, která vyfotila svoji kompletní garderobu Christine a pak je tu Kyle Barisich jako Raoul! Awwwww! :D Jak mě těší vidět Kyla zase jako Raoula!!!!! :D A nechci ani myslet na to, že mu zbývá poslední týden v roli.:((((

image host

Podívejte se na toho roztomilouše! :D :D Kyle Barisich a Ali Ewoldt jako Raoul a Christine zjišťují, že jejich život je prostě past vedle pasti...(skoro jako studenstký život!) :D



image host

Roztomilá Ali před začátkem představení. Ten moment kdy si herečka nasazuje paruku Christine musí být prostě magický...

image host

image host

A tady máme Christine alternaci, Kaley Ann Voorhees! :)

image host

image host

Wow, to je asi poprvé, co vidím tenhle kostým na zákulisní fotce. Podívejte se jak je nádherný a propracovaný! A přitom se ta postava mihne na jevišti nanejvýš na půlminuty! Kostýmy Marie Björnson nelze nemilovat. :)

image host

Badass Christine Kaley! :D

image host

Masquerade fun s Ali a company!

image host

Ali a večer understudies s Gregem Millsem jako Raoulem a Paulem Schaeferem jako Fantomem! :)

image host

Ehm, něco mi říká, že tahle fotka už mi v počítači ležela dlouho. :D :D Tak tedy šťastný nový rok ještě s Rachel Eskenazi-Gold jako Christine, která už není v obsazení.

image host

Podívejte se na ně! PODÍVEJTE SE NA NĚ! Já s nimi chci video!!! :D

image host

Kaley v kráásné verzi šatech hraběnky v modro-fialové barvě. Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších verzí těchto šatů. :)

image host

A tady už je slibovaný šatník Christine Ali! Na začátku je tu samozřejmě Hanibal, aneb nejchytřeji udělané převlekání kostýmů vůbec! Říkala jsem už jak miluju design Marie Björnson? :D

image host

A pak tu jsou šaty AIAOY šaty, kterým ale nesvědčí být focené s bleskem. Jinak jsou ale nádherné! :)

image host

Můj nejmilovanější divadelní kostým. EVER. <3 <3 <3

image host

Wishing šaty. :))

image host

Často opomíjený a přitom nádherný kostým Serafima. :)

image host

MILUJU tu šálu. A přitom si ji Christine prakticky hned sundá. :D


A končíme svatebními šaty. :)

image host

A tady je znovu Kaley s Lairdem Mackintoshem. :)

image host


Hýčkání Ali na počest jejího koncertu v klubu 54 Below. :))

Zdroje:
http://www.broadwaybox.com/daily-scoop/ali-ewoldt-takes-phantom-phans-backstage-for-a-costume-show/
https://www.instagram.com/pauladamschaefer/
https://www.instagram.com/aliewoldt/
https://www.instagram.com/dialkyle/
https://www.instagram.com/kaleyann_voo/
https://www.instagram.com/lairdmackintosh/

Komentáře

  1. Rozkošné fotky. :D Asi nejvíc se mi líbí ta trojice fotek Ali a Kyla (jak je Ali ve svatebních šatech a krásně se na sbe culí). :D :D Kostým hraběnky doceňuji až časem. Zpočátku se mi z Christininy garderoby líbil nejmíň, ale teď už jsem mu "přišla na chuť". :D
    Kyle by se mohl do show vrátit v hlavní roli, jako Fantoma bych ho moc ráda viděla

    OdpovědětVymazat
  2. Joooo, Ali a Kyle tenhle díl totálně vyhrávají! :D
    To mě se ten kostým strašně líbil už od začátku, ty šaty jsou můj princeznovský sen. :D :D
    Jooooooooo! Kyle jako Fantom!!!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ali a Kyle jsou taaaaakoví slaďoušiiii!!!
    Star dress! A! Ten detail na kozačce! OMG!
    Já ty kostýmy obecně prostě miluju, ale nejvíc asi šaty z WYWSHA - a svatební samozřejmě! Hraběnčiným šatům jsem paradoxně přišla na chuť jenom zlatým v naší produkci - ale kombinace růžovobílá plus zelená v AIAOY, kterou jsme například mohli vidět v pětadvacítce, je  nesmrtelná. <3 A tohle je způsob, jakým posuzuji hraběnčiny šaty - jak moc jim bude slušet kápě z AIAOY! :D
    A holky - Kyle jako Fantom - vážně?! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nožejo!!! :D
    Ten detail je na jednu stranu hezčí, ale zase je strašně vidět, že je to tam "jen" nasprejované, v minulosti si na detailech této botky dávali víc záležet....
    Fíha, tak to se výrazně rozcházíme, právě českým hraběnčiným šatům jsem nikdy nepřišla na chuť, protože mi ta lesklá zlatá přijde laciná. :D
    Kápě je klíč! :D
    A co se ti jako na té představě nezdá?! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky