Something Good - Rodney Gilfry, Sierra Boggess

Čas na přiznání: mám poslední dva týdny jisté tendence sledovat 24/7 operu. Jo. :D Nejde o to, že bych jen celý den seděla a zírala na operu, jde o to, že je to skvělý podklad pro činnosti všeho druhu - čtení, učení, psaní, čistě pro to aby nebylo ticho (trpím jakousi podivnou fóbií z ticha, btw)...
A když přijde nějaká má oblíbená scéna, tak si přepnu okno v prohlížeči, podívám se na ni, pak zase překliknu a věnuju se tomu, čemu se věnuju. Je to pro mě prostě geniální systém, který pro mě funguje. :D
Nu a takhle jsem si jednou náhodně pustila jednu inscenaci Figarky protože mě zaujala dramatická ikonka hraběte svírající s intenzivním pohledem Zuzanku a pak se zamilovala! Zaprvé to byla ta nejlepší! inscenace! Figarky! jakou jsem kdy viděla, obsazení bylo prostě top, bylo to nejlépe herecky podané operní představení co jsem po dlouhé době viděla (vrátilo mi to trochu naději po mém posledním operním představení, které jsem viděla živě, kde trochu chyběla chemie mezi pěvci) a já se zamilovala do všeho a všech. Ale nejvc do Rodneyho Gilfryho, hraběte Almavivy. Byl perfektní. A měl docela nelichotivé líčení a kostým a přece byl tak pohledný! :D A uměl roli zahrát jak dramaticky, tak komediálně! Top, top, top! A pak jsem zjistila, že je s ním na YT i celý záznam Dona Giovanniho a to byly Vánoce!!! :D No a pak jsem zjistila, že na BBC Proms v roce 2010 zazpíval duet Something Good ze Sound of Music se Sierrou a bylo absolutně rozhodnuto o videu týdne! :D
Sierra je tam taková mladičká a vyjukaná a je to roztonilé. Trošku se jí třese hlas a docela mě překvapila, protože takhle nervózní jsem ji ještě nikdy neviděla (ale pořád zpívala moc krásně!) a tak strašně krásně a mile se na sebe s Rodneym dívali a to, že spolu v Sound of Music nehráli teď beru za hluboce promarněnou šanci. :D
Rodney se mimochodem muzikálové role ujal velmi dobře - operním pěvcům dělá docela problém zpívat muzikálové písně, protože to prostě zní operně, "těžce" a málokdy se mi covery muzikákových písní od operních pěvců líbí, abych krutě upřímná byla. Ale Rodney byl úžasný!!! Ugh, zbožňuju ho ještě víc. :D
Krásný nový týden! :D :)


Komentáře

  1. Mě se Rodney dostal do povědomí právě kvůli tomuto duetu se Sierrou. Pár ukázek ze záznamu z Dona Giovanniho jsem s ním viděla, ale Figarovu svatbu ne. (Odkaz by nebyl?) :D :D
    A je to škoda, že se tehdy neuskutečnila verze The Sound of Music s tímto obsazením. Ti dva mi přišli pro role Marie a kapitána Von Trappa skvělí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Rodneyho tehdy asi taky zaregistrovala, ale pak na něj úspěšně zapomněla, ups. :D
    Jako Don Giovanni je ultra skvělý! A že já jsem na tuhle roli dost vybíravá a nelíbí se mi skoro nikdo! :D
    Jasněže byl! :) Ale určitě jsi už na ten záznam narazila, je takový nejprofláklejší, jak jsem pochopila. A Bryn Terfel je tam jako Figaro. :))
    https://www.youtube.com/watch?v=x8OHbbmfnW8
    Ach ano, ti dva by byli dream cast. Aaach. Škoda toho. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, díky, dík! :-) No, nenarazila jsem na něj, já jsem záznam Figarky viděla jenom verzi z Metropolitní s Brynem Terfelem v roli Figara (dávali ho na čt art). :-)
    Tohle vypadá dobře - tedy prozatím jsem si pustila předehru a duet Zuzanky s Figarem. :-) Bryn patří k mým oblíbencům, představitelku Zuzanky neznám, ale má krásný hlas a na Zuzanku se mi hodí. :-)Jo, škoda, teď už by se mi Sierra líbila víc do role baronky než jako Maria. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Joo, ten záznam z Metropolitní jsem na Artu viděla taky. :)
    Jojo, Zuzanka je skvělá, je taková správně od rány. :DNu, to je fakt. Neúprosný čas. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky