Mistr a Markétka A-Z: M (4)

Zakončuji markétkiádu Verou Sveshnikovou, jejíž vývoj v roli nám nebyl souzen vidět, ale to co jsme stihli před zákazem natáčení stálo za to. :)

image host


image host

image host image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


image host

Komentáře

  1. Ta vrtulka na hlavě se mi ale vůbec ale vůbec nelíbí ovšem ten účes ala 20.léta s kyticí smutku, to je dokonalost. Myslím že to i mají být 20. léta v Moskvě jestli se pamatuju z knížky dobře :D
    Co se týče Verušky, ona je dokonalá, jen při mé smůle v této roličce se mi nelíbí, Jako Helu ji zbožnuju, jako Sáru ji zbožnuju jako Taťánu ji zbožnuju atd. ale Markétka prostě ne pardon. Možná kdybych jí viděla jako první, pak možná ale prostě ne :-( je něco se mnou špatně???

    OdpovědětVymazat
  2. Veruška je bez debat z představitelek Markétky nejlepší zpěvačka (jediná, která nemá problém uzpívat Nit lásky i Glóbus, no, hlavně Glóbus). :-) Mě se zase její Markétka hodně líbí. Perfektní hlas, solidní herectví bez přehrávání. Já ji zase mám radši jako Markétku než jako Helu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Mě se ten účes poslední dobou docela zalíbil.
    Jinak můj názor na Verušku znáš, mě se líbila. :)[2]: True dat. :D Ano, Veruška je skutečně jediná, která s partem nezápolila a s přehledem uzpívala všechny polohy. To se o žádné jiné Markétce říct nedá. Jakkoliv je mám ráda! :D
    A přidávám se, taky ji mám radši jako Markétku než jako Helu. Jako Hela byla taková až moc sladká. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky