Totale Finsternis - Mark Seibert, Barbara Obermeier

Jelikož je tu tak zoufale strašně depresivně smutný nedostatek videí Marka z Tanzu (což jsem stále nepřenesla přes srdce), tak po dlouhé době dávám jako video týdne audio. Je to TF z Markova alba "So Far..." nazpívané s Barbarou Obermeier.
A to aranžmá té písně se mi hodně líbí je takové méně dramatické, ale s podivem, o to atmosféričtější. Trochu mi to evokuje středověk s moderním twistem, a i když to není časové zasazení Tanzu, ke Krolockovu hradu se výtečně hodí. :D
A není utnutý ten Krolockův konec písně!!!
Markův hlas je tam zrovna tak sexy jako Mark sám, takový zpívaný medový šepot. Žůžaúža. :D
A na této ujeté notě vám přeji krásný týden! Nechť konečně přijde jaro!!! :D

Komentáře

  1. Tyjo! To jsem netušila, že Markovi vyšlo nové CD, supéééér!!!! :D :D
    Ten hudební podklad není vůbec špatný, akorát se mi moc nepozdává ty střihy, jednotlivé sloky mi na sebe moc nenavazují. Víc mě zaujalo "Medley z Elisabeth" s Robertou Valentini, https://www.youtube.com/watch?v=iF2T_xVyfm0

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, to Markovo CD rozhodně stojí za pozornost. :)
    Hmm, to jsem ani nezaznamenala, musím si to pustit znovu. :D Ale je fakt, že hlavně na konci to bylo trochu nápadné i mě. :D
    Jééé, tak to Medley si mě dostalo hned v prvních vteřinách! Der Letzte Tanz po "bondovsku" je g-e-n-i-á-l-n-í, vlastně si tak trochu přeju, aby tohle aranžmá používali i přímo v představení. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem zapomněla dodat, že mě vždycky zamrzí, když osekávají ten duet. Já vím, že je ta píseň strašně dlouhá, ale stejně mě to mrzí. :-) (Ale palec navrch za to, že tam zařadili Krolockův dovětek, moc často se to nestává.) :-)
    Jóóó, "bondovské" přirovnání k tomu sedí! :D Nebylo by to vůbec špatné, kdyby takový podklad zazněl na představení. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to beru tak, že ten dovětek na konci bylo vynahrazení za to utnutí. Ale taky je mi to líto, já tohle zkracování TF nemám ráda. :D Ubírá to té gradaci...a hlavně prostoru pro Krolocka, kterého není nikdy dost! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak. Kdyby uťali i ten dovětek, tak si Mark nezazpíval v této verzi TF ani jednu sloku sám. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No právě. A to je na tomhle utínání to nejvíc frustrující. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky