Koncert Kirilla Gordeeva, Drewa Sariche a Kevina Tarteho v Petrohradu


Prosincový koncert "tří Krolocků" Ivana Ozhogina, Marka Seiberta a Thomase Borcherta nejspíš založil novou tradici rusko-německých muzikálových koncertů? Jestli ano, tak hell yes!!! :D
Tentokrát síly spojili pánové Kirill Gordeev, Drew Sarich a Kevin Tarte, takže už to pravda nejsou tři Krolockové, ale dva Krolockové a jeden Herbert je taky dost čuprózní kombinace! :D
Koncert se uskutečnil včera, 4. 3. 2017 a tady jsou videa! (A jsou o poznání kvalitnější než ta z prního koncetu což je stejnou měrou skvělé jako škoda :D).


Gethesemane - Drew Sarich (úplně mimo mísu, ale ta lustrová výzdoba je skvělá!) Mě tak nevýslovně těší vidět po dlouhé době zase drahého Drewa! Och můj Bože jak on je skvělý!!! Ta nervozita na začátku, to jak si skousl spodní ret!! Oooooch. <3 Bráno čistě po pěvecké stránce, tak by se mi asi víc líbila verze z prvního koncertu od Marka, ale stejně u mě nakonec vždycky zvítězí Drew, protože on prostě do všeho dá duši, komplexnost a takovou upřímnost - jeho podání je vždycky tak čisté a já mu prostě věřím, všechno mu bezmezně věřím. :)
A taky Drewovi nechci křivdit - ty NEUVĚŘITELNÉ výšky zpívá úplně nejlíp ze všech, co jsem snad slyšela, ty jsou da bomb.
Fakt mě z tohohle výkonu až mrazilo, on to vyloženě zahrál, žádný koncert, to je stoprocentně dokonale zahrané. Fakt fakt fakt pecka. <3
Bring Him Home - Drew Sarich - aaaah, Drew jako Valjean! Vím, že tu roli hrál na Broadwayi i ve West Endu ale i tak je to vzácné ho slyšet to zpívat! :) A slyšet ho v téhle něžnější poloze hlasu je rovněž vzácnější nádhera. :)
Die Unstillbare Gier - Kevin Tarte - aaaach, Kevin, další zlatíčko, které jsem už dlouho neviděla. :D Líbilo se mi, jak napínali kdo tu píseň bude zpívat. Líbilo se mi, jak jen rozeznění se téhle písně stačilo k potlesku. <3
Kevin začal tak elegantně lenivě, hrdě, úplně si říkám, že si s ním znovu musím pustit ten proshot Tanzu, je fakt, že jeho hrabě se vyznačoval velkou měrou aristokratické elegance, mírné přezíravosti a i jistou znuděností z nesmrtelnosti.
I Kevin to dokonale zahrál, ani jsem nepotřebovala náhrobky, abych ho mezi nimi viděla přecházet...
(Nemá teď trochu hlubší hlas než míval, nebo se mi to jen zdá? :D)
Der Schatten Werden Länger - Drew Sarich, Kirill Gordeev - zařazením této písně do repertoáru jsem byla vskutku příjemně překvapená, nečekala jsem to a obsazení Drew a Kirill je pecka!!! :D Docela mě šokovalo, že zrovna Kirill hrál Smrt a Drew Rudolfa, ale na druhou stranu....kdo jiný by měl hrát Rudolfa než Drew? To je prostě jeho role! :D
A jsou perfektní ještě předtím, než vůbec začnou zpívat. To jak se Drew melancholicky prochází po jevišti a pak narazí na Kirilla....wow, už jen to je okamžik za deset bodů. :D (A jak se mu Kirill ironicky ukloní hlavou! OMG! :D)
A Kirill si mě získal i tím, že zpívá německy. Čekala jsem nějakou německo - ruskou mišmašovou verzi. :D A jeho němčina je překvapivě dobrá! Občas možná některá slova zněla jak s anglickou výslovností, ale to mě jen mile pobavilo, protože přesně to dělám taky. :D
A ten dramatický závěr a pak to roztomilé objetí! Awwwwwwwwwww! :D
Eye of a Tiger - Drew Sarich - ta jeho zasněná odhodlaná kukadla....aw, on je prostě Rocky. :)
Thunderball - Kirill Gordeev - wow, to upravování si motýlku! Bond here! :D
Vidina - Kirill Gordeev - hodila jsem tu překlad co mi vyhodil Google, ale celou dobu co Kirill procítěně zpíval, jsem si rvala vlasy, protože vím, že tu písničku znám, jen si teď nemůžu prostě vybavit...co to je? Odkud to je? Pomozte mi! :D
Remember - Kevin Tarte - Kevin je z nich podle mě asi nejlepší zpěvák s nejstabilnějším hlasem, ale miluju všechny tři, samozřejmě. :)
I'm Nothing Without You - Kirill Gordeev, Drew Sarich, Kevin Tarte - mě se líbí, jak Drew je ten rocker s kloboukem a koženou bundou a Kevin elegán v třídilném obleku s kapesníčkem v kapse a Kirill je decentní mladík v saku. :D
A to přerušení písně pro velký hollywoodský ending! Hell yeah! :D
(Konfetyyy! Od kterých to prakticky schytal jen Kirill. :D)

Zdroj fotky:
https://vk.com/maria_kovaleva

Komentáře

  1. Já neměla vůbec tušení, že se má na koncertu sejít taková sestava! Doufám, že podobné koncerty budou pokračovat, protože je to pecka! :D
    Tak tohle koncertní provedení se mi líbí mnohem víc, než to Ivanovo s Markem a Thomasem (oni za to vůbec nemůžou, to ty děsivě divné choreografie). A jo, lustry jsou luxusní! :-D
    Drew - to je přímo k neuvěření, jak dokáže kombinovat rocky voice s klasickým zpěvem. Tak nádherný hlas a úžasné herectví, uáá, i mě mrazila z Getsemanské zahrady. :-D Jak já miluji, když zpěváci prožívají role i na koncertech. :D
    Jj, taky se mi zdá, že má hlubší hlas než dříve. Taky jsem s ním dlouho nic nepouštěla. (Vlastně to samé mě napadlo i u Kirilla, když zpíval This is the Moment.)
    Nejvíc jsem vedle Gethsemane, Bring Him Home, Die Unstillbare Gier (ok, ještě Eye of a Tiger - klasika, která nikdy neomrzí) prožívala hlavně Die Schatten Werden Länger. Týjo, přesně, přesně! Kdo jiný by měl zahrát Rudolfa než Drew. Bohužel v Elisabeth na mě většinou herci v roli Rudolfa moc nezapůsobí. Drew je výjimka. :D Úžasný herec velkých i malých rolí! :D Kirill mě rovněž překvapil, že zpíval německy a podle mého byl jeho přízvuk fakt dobrý. Sice si ke konci spletl slova, ale to nevadí, nenechal se rozhodit a hned se chytl. Paráda! Vždycky mě přišlo, že z ruských muzikálových zpěváků má Kirill nejlepší přízvuk. A teď se mi potvrdilo, že má cit pro jazyky. Skvělý!
    Haha, když jsem viděla název "Sarah", tak jsem si myslela, že Kirill zazpíval Alfredovu árii pro Sáru. (Ale pak mi došlo, že je to "Für Sarah", ok, tak nic. :D)
    Vidina? Eh... sorry, nic mi to neříká.
    Poslední song mi připadá jako nějaká hymna. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ty choreografie byly úlet, škoda jich. (I TG na bruslích bylo dost divné). :D A taky za mě vítězí fakt, že z tohoto koncertu jsou lepší videa, já prostě potřebuju vidět jak to prožívají, nejen jak to zpívají. :D Je zajímavé, jak v Petrohradu je všechno lépe zdokumentované než v Moskvě. :D
    Výběr tvých top je i výběr mých top, absolutní souhlas. :D
    Jo, to máš pravdu, Kirill se fakt obdivuhodně rychle po malém zaváhání v Schatten werden länger zase chytil. Skoro bych si toho ani nevšimla. :)
    Sarah mě zmátla úplně stejným způsobem. A bylo mi to líto, když začal zpívat něco jiného. :D
    Hymna, haha. :D A tak proč ne. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo lepší bude, když budou tyhle koncerty pořádat v Petrohradě. :-)
    Hymna to asi nebude, ale protože tam skoro pořád zpívají "my country", "my land", tak mi to hymnu připomínalo. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strejda Google trošku poradil a podařilo se mi vypátrat tu poslední písničku. Fakt se jmenuje hymna, konkrétně to je "Anthem" z muzikálu Chess - Šachy :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky