Romantika, romantika 11. 3. 2016


Ivan je pravidelným hostem televizní show Romantika, romantika a tak se jeho vystoupením mohli ruští diváci potěšit i v březnu. My, kteří závisíme na internetu jsme se však už také dočkali. Odkazy níže. :)
Be My Love - Bůh žehnej televizním záznamům, kvalitním kamerám z různých úhlu a záběrům podtrhující Ivanovy blankytné oči. :)
A jsem to jen já, ale nezaznamenal Ivanův vyšší rejstřík úžasné zlepšení? Jakože Ivan zpíval výšky vždycky krásně a jistě, ale přijde mi, jako by si je trochu "uhladil" - ehm, ty mé odborné termíny, není nad ně. :D
Temná noc - jak já miluju, když Ivan zpívá v ruštině. :)) Nad to není. :)

Komentáře

  1. Na začátek musím říct: skvěle vybraná fotka! Dokonale vystihuje Ivanův prožitek a zápal pro zpěv. (A navíc mu to na ní óóóhromně slušííí :D)
    Jj, ty oči...
    Hm, já nevím, mě vždycky přišly perfektní - možná je to tím, že fanouškovská videa nepojímají čistý sound v HD kvalitě?
    Bože... ten Ivanův pohled do kamery u mezihry v druhé písni... :-) Ivan je prostě hvězda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná, že profesionální záznam byl příčinou toho všeho spíš než Ivan sám, je to možné. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky