Die Schatten Werden Länger - Oliver Arno, Anton Zetterholm

Tohle video asi vybírám zčásti i proto, jak pozoruhodnou kombinaci v mých očích Oliver a Anton tvoří. Nejsem si jistá, jestli jsem je vůbec pohromadě viděla někdy předtím.
Jde o to, že Oliver hrával jak Smrt, tak Rudolfa a já si ho nějak víc oblíbila a zafixovala jako Rudolfa, ačkoliv tím nechci tvrdit, že není dobrý Tod. Poněvadž je. Dokonce bych ho i zařadila do nějakého žebříčku Top Smrtí podle Lotte. :D Ale nějak mi víc typově sedí na Rudolfa. Ach ano, mám ohledně Olivera mnoho zmatených názorů, tady to vidíte. :D
Antona znám spíš jako Alfreda z Tanzu než jako Rudolfa. Což je škoda, protože s Rudolfem musíte jako s postavou jít víc do hloubky než s Alfredem. Což opět není míněno nijak zle. Já dnes jedu. :D
Dál vás musím varovat, že tohle video má seriózně špatné audio. Je takovým důkazem, že pokud máte po ruce jen mobil, tak se na natáčení snad radši vykašlete a prostě si jen užívejte co vidíte na vlastní oči a ne přes obrazovku mobilu, ze které vám pak následně stejně vyleze tak mizerný výsledek...
Proč sem to video tedy vkládám: zaprvé již zmiňovaná rare kombinace těchto dvou pánů, zadruhé, že obrazová kvalita je dobrá a tak se můžete potěšit koncertním vystoupením, které je stoprocentně divadelně zahrané, pouze bez choreografie. A to za to stojí! :)
Krásný nový týden. :)



Komentáře

  1. Tuhle dvojici jsem pohromadě ještě neviděla :-) Zvláštní, takhle na pohled mi připadalo, že se dívám na dva Rudolfy :D (vlastně jo, ale... never mind)
    Pominuli ty ruchy, tak zpěv i herecký projev Olivera i Antona byl suprový. :D Možná, že za tu špatnou kvalitu mohla malá vzdálenost od repráků?
    Kdo ví, ale stejně jsem ráda, že jsi sem video přidala. Sama bych se k němu snad ani nedostala. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně velmi unikátní kombinace, ano. :)
    Možná máš s těmi repráky pravdu, to mě ani nenapadlo. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky