Premiéra Tanz der Vampire v Berlíně

Včera, tedy 24. 4. 2016, byl v Berlíně velmi vzrušující muzikálový den - aneb premiéra revivalu Tanz der Vampire v hlavích rolích s Markem Seibertem (Krolock), Veronicou Appeddu (Sarah) a Tomem van der Venem (Alfred).
Nemám fotky přímo z premiéry, ale je spousta - velmi rozkošného - materiálu z předpremiéry (nebo spíš takové speciální akce pro fanoušky) a to včetně videa Totale Finsternis. :)
Je příííííliš předčasné teď ještě soudit výkony Marka a Veroniky (odpusťte to počeštění, ale jak to má jeden vyskloňovat) - na Markovi jde vidět, že kvůli Krolockovi bral hodiny a pracoval na svém zpěvu aby zněl klasičtěji, méně rockově než jak ho zatím známe. Krolocka mu zatím v očích nevidím, ale jde po správné cestě. Je vidět, že se úplně necítí v tom "aristokratickém postoji" a Krolockově tak typické gestikulaci rukou, ale to jsou zrovna věci co se nacvičí časem.
U Veroniky v určitých tónech shledávám její hlas za příliš ostrý, jindy za příliš slaďoučký, ona je vokálně unikátní kvítko. Ale pořád si na ni formuju názor, takže tohle neberte jako že se mi nelíbí.
Jinak ti dva spolu mají úžasnou chemii - bylo to vidět už z rozhovorů a tak, ale takhle na jevišti je to přímo elektrizující.
U kulis a kostýmů vidíme, že se k mému značnému překvapení jede po francouzském vzoru (kulisy jsou o něco jednodušší protože se budou v létě přesouvat jinam, viz jen jedna řada obrazů). Choroegrafie mi způsobila menší radostný infarkt, neboť i tam se jede "po francouzsku" a místo toho "přešlapovacího tanečku" Sáry a Krolocka je tam ono držení se za ruce, íííí! Mám radost! A to nemluvím o tom, jak si Mark Veroniku na konci víceméně drží v náručí, když vezme do dlaně její obličej. Awwwww! To je ještě romantičtější verze TF než v Pařiži! Yes, yes, yes! :D :D
Myslím, že od této produkce si právem můžeme hodně slibovat a snad vyjdou další videa. :)
Totale Finsternis (Mark Seibert, Veronica Appeddu): VIDEO.
Níže ještě úryvky z Totale Finsternis, Draussen ist Freiheit a Ewigkeit. :)




image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host



image host


image host

Komentáře

  1. Teda na některých fotkách jsem měla co dělat, abych Marka vůbec poznala. :-)
    Z choreografie jsem nadšená! :-) (Jj, ten "hug" před závěrem je.... ááách...) :D Ale je pravda, že přešlapovací taneček já ráda. :-)
    (A to jsem si myslela, že romantičtější verzi TF než je ta z Paříže, nuvidím. :-))
    Ty "krolockovská gesta"... no, tak tam mi přijde, že si je ještě úplně neosvojil, ale je vidět, že na tom pracuje (za čas to určitě dostane do rukou - jj, to půjde), hlasově bych řekla, že se držel trošku zpátky, že nešel úplně naplno, ale zasto video není full HD sound, takže třeba mu zbytečně křivdím.
    K pdstavitelům Krolocka bývám v hodnocení velmi přísná, ale u Marka mám pocit, že se časem dostane do mého žebříčku oblíbených Krolocků. :-)
    Jaj, tak k Veronice jsem byla předem kapku skeptická, protože hlasově se mi moc nelíbila v oficiálním videu. Řekla bych, že tady se mi líbí víc. :-) Zároveň však souhlasím s tvojí charakterizací "vokální kvítko". :DPS: Sorry, ale ten límeček u Sářiny košile se mi vůbec nelíbí :-) Zato detailní záběr jejího šátku... hm, ten šál je fakt nádherný. to vzorování... :-)
    PS2: Docela mě pobavil závěr, když se zaslabila hudba a Mark odzpíval poslední part - tak to zběsilé cvakání fotoaparátů nemělo chybu :DJe to fakt na dobré cestě a já mám ohromnou radost! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podivné je, že Mark mi jako Krolock vzhledově trochu připomíná Steva, což je prapodivné, protože v civilu si moc podobní nejsou....hmm. Tak či tak nic nedělá takové změny jako krolockovské líčení a paruka....
    Co se přešlapovacího tanečku týče, já ho měla ráda jak kdy. Někdo ho uměl zahrát tak, že účel této choreografie byl bezchybně splněn. U někoho to vypadalo divně, křečovitě. Na držení rukou se čistě teoreticky nedá nic pokazit. :DDD
    Hmm, máš pravdu Mark se asi hlasově trochu držel zpět - mě možná přijde, že má před tou rolí až moc velký respekt a to ho trochu drží zpět? Přece jen je jiný hlasový typ než se od Krolocka běžně čeká. No na druhou stranu v tomhle mu už umetl cestičku Drew. :DPS: Já mám límečky hrozně ráda. Jsou roztomilé. Mě potěšil. :D Šál je fakt nádherný, být Sárou, tak bych si ho přála odnést jako suvenýr až budu odcházet. :DDA já sdílím tvoji radost! :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Heh a já pořád dumala koho mi připomíná :D díky Lotte :D ano je to vážně Steve
    Co se týče naší nové Sáry po hlasové stránce mi chvílemi připomíná jinou Sáru která hrála s Drewem (bože ta má paměť na jména :D) mají spolu to představení na youtube.
    Ty pohyby se Mark naučí ale hodilo by se mu inspirovat se nějakým svým kolegou, který už ty pohyby má vžité :D nebo ať se mrkne na představení a nastuduje :D pak mu to třebas půjde líp kdo ví :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ples upírů
    Goja music hall vypisuje konkurs
    (21-22.6.2016) na sólové,sborové i taneční role. Víc informací prý bude v následujících dnech

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to je velké příjemné překvapení! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky