Mistr a Markétka A-Z: D

A po nějaké době zase tahle rubrika! :)
Dé jako scéna Dávný spor a dé jako děkovačka! :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Hihi, ty jsi koumák! Tohle by mě na "D" nenapadlo. :-)
    Dojatá Naty mě vždycky... dojme :DPS: Tohle je zcela mimo téma, ale doufám, že brzo skončí Wolandova copánková éra.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, na Naty jde během děkovačky vidět ještě spousta emocí z představení. A vždycky se tak krásně tulí, to je koukám velmi fotogenické. :))Noo, s Wolandem máš pravdu. Na druhou stranu Helina nová paruka je naprosto nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbila i ta předtím, myslím Hely, ale i tahle je úžasná :-)Jsem zvědavá, co vymyslíš na "E". Mě teda nic nenapadá, jedině Epilog/Finále (ale to je těžká improvizace) :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky