Hallelujah - Nadim Naaman

Tento týden mám chuť na něco sladkého a milého. Takže tu máme londýnského Raoula Nadima Naamana. :D :)
Nadim patří k mým oblíbencům, i když nemůžu úplně říct, že patří k mým oblíbeným Raoulům, protože jsem ho v roli pouze slyšela, ale nikdy neviděla a já jsem zrovna ten člověk co si víc zakládá na projevu než zpěvu (což neznamená, že pro mě není důležité, když někdo nezvládne uzpívat roli. Ale prostě jen kladu důraz na projev a příběh. Mám to tak i s operou, kde to občas lidi nechápou, ale to odbočuju. :D), takže prostě nemohu čistě jen na zpěvu soudit. :D
A nevím, jestli už jsem tak deformovaná, tady mi přijde kouzelně raoulovský, milý, upřímný, něžný. :))
Krásný hlas, krásný projev - s tím se musí nový týden začít prostě krásně! :D



Komentáře

  1. Tak to máme stejné, taky jsem zjistila, že o trochu větší roli u mě hraje herecký projev. (Názorným příkladem můžou být Anička Kovalchuk jako Hela - brilantní zpěvačka to není, ale ten její herecký projev je pro mě dokonalý. Navíc s přibývajícími představeními se hlasově stále lepší, což mě strašně těší.) .-)
    Jééé, to je tak krásně zazpívané... teď ještě víc lituji, že není moc videí s jeho Raoulem. Dokonce bych řekla, že jsem s ním snad video ani neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zrovna Anna je velmi zářný příklad toho co jsem měla na mysli, přesně! :)
    Já s ním právě taky nic neviděla a to je škoda. Je totiž zlatý. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky