Zákulisní vlog z únorového bloku

Jak je zvykem, za každý blok máme jedno zákulisní video z Mistra a Markétky. A tenhle zákulisní pohled je zatím můj nejoblíbenější. :)
Hned zezačátku mě dostal Anton Avdeev tedy Mistr, trsající v zákulisí. Zajímalo by mě na kterou písničku se tak rozjel. ;D :)
Rovněž tu máme zaznamenanou premiéru nového Mistra, Igora Krola, jeho zkoušky i samotné představení.
Dále tu jako obvykle vidíme záběry ze zkoušky, které jsou prostříhány s příslušnými scénami během show, aneb před a po. :) A poprvé tam nechali i původní zvuk. Sice jen na kousek Wolandova ariosa, ale i tak. Oba Wolandové mají TAK krásné hlasy! :)
Co mě ze zkoušek nejvíce zaujalo, byla dvojice "navíc" aneb rýsují se nám noví členové obsazení! :) Vedle Anastasie Makeevy a Ivana Ozhogina na jevišti ještě vidíme Kirilla Gordeeva a Veru Sveshnikovou, kteří kopírují pohyby Anastasie a Ivana a očividně se tak od nich učí...nevěděla jsem, že se takhle "zaučují" noví členové obsazení. Vypadá to mile. :D Kupříkladu dvě Markétky vbíhající do náručí dvou Wolandů, Markétka uhýbající před kyticí kterou mrštila Markétka....hehe. :D
Další významnou částí tohoto videa je milá událost během jednoho představení - jeden pán se tam během děkovačky vyznal dívce svého srdce a požádal ji o ruku, což ona přijala. Aww. :)
No a konec mě docela rozsekal. :D Anton a Anastasia se tam pokouší o seriózní výrazy, dramaticky zasmušilý acting...a pak je tu Ivan, který s nenuceným výrazem Anastasii oprašuje rameno. :D :D :D
THIS ADORABLE CAST!!! :D






Komentáře

  1. Aww... to bylo moooc krásné videjko :) tak přeci jen bude nové další obsazení není se čemu divit takové nasazení - hele kdopak je ten nový Woland, připomněl mi třetího Jakylla :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je třetí Jekyll, pravda. A Vera zase hraje Emmu. V Mistrovi se jim už pomalu schází celé obsazení. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: no alespoň se jim bude lépe korigovat obsazení těchto muzikálů :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě přijde, že v ruských muzikálech se víceméně točí pořád dokola ti samí lidé. :D

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tím lépe, alespon pro nás, častěji je vidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nu, i novým tvářím je třeba dávat prostor, ale v podstatě s tebou souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky