Design "Ples u Wolanda"

"Žádám, abyste mi napsal potvrzení," spustil neúprostně Nikolaj Ivanovič a divoce se rozhlížel, "aby bylo jasné, kde jsem strávil noc."
"A nač je potřebujete?" zeptal se přísně kocour.
"Chci je předložit na milici a pak manželce," prohlásil zarytě host.
"Podobná potvrzení obvykle nevystavujeme," namítal nasupeně kocour, "ale pro vás uděláme výjimku."
Než se Markétčin soused vzpamatoval, nahá Hela už seděla u psacího stroje a Kňour jí diktoval:
"Potvrzujeme, že držitel tohoto dokladu, Nikolaj Ivanovič, strávil uvedenou noc na plese u satana, kam byl násilím dovlečen ve funkci dopravního prostředku...totiž...Helo, napiš 'čuníka' a dej to do závorky. Podpis Kňour."

(Ta kniha je perfektní :D)
Kromě zatmění slunce je pro mě dnešní den zvláštní i tím, že se Lottelandu mění kabátek a já na něm vůbec poprvé mám Mistra a Markétku. :3 :)
Vidíme tu moji nejoblíbenější scénu, tedy plesovou (jak i knížní úryvek napovídá). Jako Woland je tu Ivan Ozhogin, jako Markétka Victoria Zhukova.
S jarem přichází i návrat ke světlým barvám a tak je tu design do fialova, což už tu dlouho nebylo. :)
Jako vždy za tento kabátek vděčím Tahmed, které s obdivem neskonale děkuji za její dílko a trpělivost s mojí osobou. :)

Komentáře

  1. Čekala jsem, kdy se tu objeví kabátek s Mistrem a Markétkou :-) Div jsem nadšením nezatleskala, jelikož mi to nedalo a tento týden jsem právě začala číst Mistra a Markétku. (Prozatím jsem dočetla do místa, kdy se chystá ples u satana - takže vrchol mám stále před sebou.)Muzikál jsem ještě celý neviděla - jen jsem si z YT stáhla první a druhé dějství. Tato videa jsou ovšem "sestavena z nahrávek", takže vůbec netuším, zda tam náhodou nějaká scéna nechybí.
    Letmo jsem si je projížděla a zjistila, že scény s Ivanem zabírá kameraman/ka převážně jeho postavu (tedy Wolanda) - což je naprosto úžasné!!! (Myslím to, sledovat zblízka jeho hereckou interpretaci - o precizním pěveckém projevu nemluvě. - Soudím jen podle několika ukázka, co bude pak, až to uvidím celý.)
    Vcelku jsem viděla 3 scény: Wolandův glóbus, Ples u Satana, Markétčino přání / Sbohem Markétce (tady jsem něvěděla, jak píseň pojmenovat, takže díky za tvůj důkladný rozbor obsahu k muzikálu - zjednodušila jsi mi to :-) ).Knížku jsem chtěla začíst číst hned co bych přečetla Město z kostí - jenže náhoda tomu chtěla, že když mě odpadla přednáška ve škole, já zůstala o další 2 hodiny navíc v univerzitní knihovně, tak jsem si půjčila knihu a začala... (no dobře, přiznávám, že jsem ve čtení pokračovala i během přednášky :D ) No a pak jako marod (naštěstí jen s lehkou virózou) na dva dny odtržena od noťasu jsem pokračoval v četbě. A já si dokonce tuhle "bizardnost" užívám (je to šílená jízda).To jsem odbočila, nevadí, jen jsem chtěla vyjádřit své nadšení jak z muzikálu i z nového kabátku od Tahmed. Líbí se mi fialové doladění stran a odkazů - dobrá volba :-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jsem ráda že se ti Adele má práce tak zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, a že je ta kniha naprosto skvělá a geniální! :DJo, vím, který záznam myslíš, na ten jsem taky koukala. Je to plná verze muzikálu, bez obav. :) Dokonce jsou tam i scény, které později vystřihli, takže aspoň uvidíš vážně celé dílko. :)
    A to že napřed přečteš knihu vážně hodně pomůže, protože v mluvených částech většinou doslova citují knihu, takže se člověk chytá, i když neumí rusky. :)
    Tak Ještě Tango a už jsi viděla všechny mé nejoblíbenější scény. :D
    Ten můj rozbor jsem nedávno upravovala, mimochodem, protože jsem si tam s časem objevila lehké nesrovnalosti - tehdy jsem ještě nebyla v tomto ohledu tak zásobená informacemi jako teď. :D :DJsem vážně ráda, že k Mistrovi a Markétce se zase dostal další človíček, to je galaktické. :)A Tahmed jako vždy odvedla skvělou práci, máš pravdu. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky