Broadway Hits (5. 3. 2015)

Ivan se i v březnu objevil v Broadway Hits a to konkrétně 5. 3. 2015 (a čekají ho ještě dvě další představení třiadvacátého a šestadvacátého). Jsem moc ráda, protože se z této akce na YT objevila nějaká videa. Tři s Ivanem, přesněji řečeno. Je to návrat ke starému dobrému Tanzu, či po rusky Balu Vampirov a potom píseň z Mozarta, kterou už Ivan na Broadway Hits zpíval i předtím.
Totale Finsternis - mám pocit, že to s Verou Sveshnikovou neměli moc natrénované, protože občas byli takoví nesehraní v tom smyslu, že jeden nevěděl, co zrovna dělá druhý, takže na sebe v úvodu reagovali trošku zvláštně. Aaale to byl jen malý nepodstatný detail. Jinak jsem byla příjemně překvapená změnou v Ivanově podání hraběte - jaksi zněžněl (je to slovo?) a k Sáře byl pozornější, když zpíval svoji pasáž tak k ní dělal taková milá gesta, která se zdála téměř úpěnlivá. Aww, bless.
Die Unstillbare Gier - škoda, že se záběr na Ivanovu tvář pořádně přiblíží až na konci. Nicméně, je to skutečně vášnivá perfomance, ač pro tuhle píseň není v kostýmu, je stoprocentně hrabětem od začátku do konce. Takové nasazení! A herectvím prostě uhodil hřebíček na hlavičku. :)
Mozart - o tomhle muzikálu mám jen velmi velmi okrajové znalosti, ovšem je tu skvělý, jak jinak. A ten kostým! Všímám si jak poslední dobou zpívá písně samých zoufalých hrdinů....ale která muzikálová postava nemá své zoufalé sólo, že? :D A hrozně se mi líbí ta hra světel na konci, vypadá to vážně galakticky. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky