Totale Finsternis - Drew Sarich, Marjan Shaki

A už je tu březen! (Kam zmizel únor, nevšimla jsem si ho? :D)
Tentokrát si spolu dáme jedno vzpomínkové z roku 2003. A navrch s Drewem a Marjan...tak co může být lepšího ? :)
První věc, která mě napadla v souvislosti s tímto vystoupením byla, že kdyby vynechali ten sbor na začátku, tak by mohli místo toho vyšetřit čas pro Drewa, aby zpíval Krolockovu vystřiženou pasáž. Proč tuhle pasáž pro všechna mimo divadelní představení vystřihují? Duh.
(Božínku, jak já miluju tuhle písničku! Ta se nikdy neomrzí.)
A hrozně se mi líbí, jak v pasáži, kdy Sarah vyjadřuje své obavy, se Drew skloní a vezme ji za ruku...jej. Jejejej. (Graf&Sarah feels! :D)
A ten konec je roztomilý. Marjan se zapomene a nezazpívá svou pasáž, takže to za ni zazpívá Drew s tím, že to samozřejmě převede do druhé osoby, což když si Marjan uvědomí, tak se na něj tak kouzelně usměje. :) Nu a protože je Drew gentleman, tak ji text na úplném konci, co měli zpívat společně, nechá zazpívat samotnou, aby jí to vynahradil (načež se Marjan opět hrozně mile usměje). A aby toho nebylo dost, tak jí zatímco to dozpívává políbí ručku. Ach ti muzikáloví pánové, right?! :)
Krásný nový týden. xxx






Komentáře

  1. Ach ano už dlouho jsem neviděla toto videjko, je to moc kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. "Einmal dachtest du bricht Liebe den Bann!" :D tak to je parádní, je to borec :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky