Vámpírok bálja - Rémálom

Tak po dlouhé době máme videem týdne maďarskou produkci Tanz der Vampire. :)
Rémálom, tedy Carpe Noctem, jsem - musím se přiznat - v tomto jazyce ještě neslyšela. Tedy, aspoň myslím...po nějaké době si člověk přestává být jistý. Nebo já minimálně. :D
Sice jsem si na maďarštinu ještě tak docela nezvykla, ale v této písni člověku nepřekáží vůbec žádný jazyk. Nebo aspoň mě. :D :D
Jedná se o video lehce roztřesené, ale jinak velmi pěkné, i když jak já ráda říkám, muzikálofil je zvyklý a smířený s videji všech kvalit. ;D
A hrozně se mi líbí, jak mají maďarští upíři pláště na takové "mašličkové zavazování" (kostýmový expert Lotte strikes) - hlásek v hlavě mi říká, že je to možná kapánek herbertovské, ale herbertovské = chic, none? :D
Neidentifikovatelné příšerky ze začátku písně jsou v téhle produkci mnohem děsivější než v originálu, panejo. Děsí mě a nemůžu z nich spustit oči zároveň. :D
Jinak co říci k choreografii - strhující, dokonalá jako vždy. Choreografie užitá v Tanzu je obecně moje muzikálová nejoblíbenější, takže ani nejde jinak, než chválit. :)





Komentáře

Oblíbené příspěvky