Videa z muzikálu Jekyll & Hyde II. (únor 2015)

A další videa z Jekylla! :) Zase se jedná o sérii nepřiblížených videjí - ALE, pozor tentokrát už je tu i pár slušných videjí, kde je hercům vidět do tváře, takže o něco lepší výběr, odvážila bych se řici. :) A vzhledem k tomu, že už jsem ten muzikál konečně viděla, tak už bych nemusela být tak mimo. Maybe. :D
Jekyll's Plea - (aneb ať si vedle Ivana stoupne kdokoliv, Ivan bude vyšší) To zrovna není to přiblížené video, ale to nic nemění na tom, jak si užívám Ivanův hlas. Vkládá do něj takové naléhavé zoufalství...nikdy nezklame, aby mě ohromil. :)
Take Me As I Am - zajímalo by mě, co si povídají na začátku. V té americké produkci toho tolik nenamluvili, mi přijde. :D Nicméně tak milou choreografii jen tak neuvidíte. Elena a Ivan jsou tak rozkošní a tohle video jsem už viděla nejednou. :) A to jak Rusové vyslovují Henry - tedy s gé na začátku, je taky z nějakého důvodu miloučké. :D
This Is The Moment - *ódy na Ivanův hlas, však už to znáte*
First Transformation - Jekyllova laboratoř vypadá správně scifi. :D Mě to možná trochu evokuje sprchový kout, ale proč ne. :D Ale jak já miluju tuhle písničku! V ruštině či angličtině, je zkrátka dokonalá. :)
Obsession - spíš takový úryvek než celá píseň, ale stojí za to protože Ivan to vyzpíval obvzláště nádherně. :)
Dangerous Game - není v téhle produkci ta písnička v nějakém svižnějším tempu? Je nějaká jiná. Nu, ale už tu máme řádně přiblíženou verzi a to je fajn. :)
Sympathy, Tenderness (reprise) - škoda toho uťatého konce. No každopádně, že Ivan umí být řádně ďábelský už víme z jeho časů v Tanzu. ;D *.*
Confrontation (lépe přiblížená verze) - !!! No páni. Já v téhle písni obdivuju každého herce. Existuje vůbec těžší muzikálová píseň než hádka sama se sebou, ve vteřinách přepínat na dvě docela odlišné osobnosti, tóniny hlasu a tak vůbec? A ten kostým...mmhmm, well...:D :O *.*.*.*
Finale - tedy nejsem s tou jedinou verzí co jsem viděla expert, ale tenhle staging mi přijde trochu chaotický. Nebo jsem prostě jen zvyklá na to staré dobré muzikálové klišé, kdy hlavní hrdinové umírají v náručí svých milovaných. Kdoví. :)
Curtain Call - miluju děkovačky!!! :)

Komentáře

  1. Áh. Myslím, že ruská produkciu nikdy plne neocením, príliš mi tam niektoré veci vadia. :D Detaily, áno, ale veď vieš, ako je to, keď už si raz na niečo zvyknutá. :D
    Nepáči sa mi, že v Confrontation sa Hyde drží s tanečníkmi za ruky (veď...ha? :D), celkovo mi tam tanečníci dosť prekážajú. Páči sa mi to tak, že je vtedy na pódiu úplne sám, hádajúc sa sám so sebou, dve osoby, jedno telo a tak ďalej. A ten kostým ja tiež veľmi neoceňujem, je mi z neho vtipne. :D Veľmi viktoriánske, indeed. :D :D
    Tá moja obľúbená pasáž z first transformation bola parádna, len mám pocit, že ho teda hudba niekedy dosť prehlušuje. či to je len preto, že nahrávka nie je v najlepšej kvalite? asi hej.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi tam líbí spíš jen detaily, než produkce jako celek, chápu tvé pocity. :D
    Tak zrovna Confrontation mi ani tak nevadí. Ten efekt mi nepřijde špatný...i to jak tanečníci reagují na ty jeho změny, když se přeblikne na Jekylla či Hyda. :D Ale ty kostýmy jsou síla, no. :D
    Těžko říct, jestli je to nahrávkou, nebo ho vážně jde hůř slyšet. Doufám, že to první. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Héj, ale to by dosiahli už tou zmenou svetla. Neviem, proste ma tam iritujú. :D Ale tak to je subjektívne, no.
    Beriem to tak, že Rusi si idú svojou originálnou cestou, ktorá sa nie každému zapáči. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to třeba ani nevadí. :D
    Tak, tak, to jsi vystihla. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky