Stát se na jeden den Christine...

Nu, není to sen každého děvčete? Každého muzikálového děvčete? :D
Sny se občas plní a tak německá televizní herečka, ale rovněž i fanynka POTO, Susan Sideropoulos navšítivila divadlo Neue Flora, tedy domov Fantoma Opery v Hamburku.
Tam dostala baletní lekci kontrolovanou samotnou madame Giry a dokonce si mohla zkusit i Christininy šaty z Think of Me.
Jaký kostým byste si přály vyzkoušet vy? Myslím, že u mě je to zbytečné říkat. STAR DRESS! :D
Níže se můžete podívat na fotky a video. :)


image host


image host

image host

image host








Source:
http://musicalfreunde.de/news/susan-tanzt-mit-dem-phantom

Komentáře

  1. Tak to je přímo sen!
    Hm, asi bych si za kostým vybrala... Christinin župánek! I když jsem se těžce rozhodovala mezi ním a svatebními šaty :-)
    (Ale nejradši bych si vyzkoušela všechny :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, je to velmi těžká volba. :D
    Župánek je dobrý výběr, asi je to pro Christine takový nejtypičtější kostým. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych si vybrala ty modré šaty :-) whishing je moje srdcovka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak boží! :3
    Jaké šaty bych si zvolila já? To je tak složité...
    Do TOM šatů bych moc nešla, spolu s PONR se mi asi líbí nejméně... Ale... župánek... Ale kdepááák! Já váhám mezi whishing a AIAOY...
    A to je hodně složitá volba...
    Já nevím, já bych je stejně brala VŠECHNY!!! :D
    Ale asi AYIAOY, protože bych pak svého rytíře B. mohla nasoukat do fráčku a donutit ho k milostnému duetu! :D (cha! the evilest plan what I have ever maded! :D)

    OdpovědětVymazat
  5. AIAOY je skvělá volba, mám ty šaty moc ráda zvlášť tady v německé produkci. :)
    A tvá výhoda je, že bys to, koukám, měla i s duetem. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky