Andrew Lloyd Webber v Hamburku

Sir Webber přijel navštívit kreativní tým Love Never Dies/Liebe Stirbt Nie aby se setkal s tvůrci muzikálu, který se na podzim tohoto roku dočká své německé premiéry.
Soudě dle ukázek ve videu se ALW rovněž seznámil s momentálně aktuálním problémem obsazování, které velmi zajímá všechny fanoušky.
Nechybělo ani spousta fotografování, rozhovorování a tak dále.
Sestřih z jeho návštěvy si můžete pustit níže. (Je to dobré jak na procvičení angličtiny tak němčiny :D).



Komentáře

  1. Sir Webber pěkně "obhájil" pokračování Fantoma. Zvláště část, kdy popisuje Fantomův svět na Coney Islandu se mi líbí.
    Jen mě zaráží, že si přivlastnil nápad Fantoma na Coney Islandu - toto je přece z Forsythovy předlohy. Ovšem rozhovor je evidentně sestříhaný, takže možná za to můžou střihači :-) Protože vezmu-li v potaz část, v níž sir mluví o tom, že pro něj je LND víc romantičtější než ORIGINÁL, tak možná měl na mysli Forsythovu knížku a ne POTO (alespoň já bych POTO a LND nesrovnávala po romantické stránce - POTO je kouzelně mysteriózní romantický příběh a LND je, přizneme si to, červená knihovna jak vyšitá :D )By the way - docela mě zajímá, jestli obsazení bude stejné (nebo podobmé) jako na koncertní šnůře. Z ukázek usuzuji, že Němci převezmou inscenaci z Austrálie. No, u LND by mi nevadilo, kdyby přišli s vlastní scénou, kostýmy a dalšími úpravami. Co se koncertních videí týče, tak tam dávali vlastní inovace, takže si myslím, že by to bylo fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že ALW už má ty "pro-LND" argumenty předem připravené, protože když budu upřímná, děj LND už byl tak často zpochybňovaný, že už ty obhajoby musí vyloženě tahat z rukávu. Aspoň já si myslím, že je to tak. :D
    Nejspíš máš pravdu a vyznění rozhovoru je i dílem střihače.
    Já jsem při té části rozhovoru, kdy říkal, že LND je romantičtější než originál nevěřícně zdvihala obočí. Tak by mě zajímalo, z jakého hlediska to posuzoval, když toto pronesl. Ehm, možná že čistě pro Erik/Christine ship to romantičtější je....pokud člověk pomine jisté menší dějové nesrovnalosti. Nicméně ten člověk u LND musí pominout tak jako tak, to se nedá nic dělat. :D
    Pokud měl na mysli Forsytha, tak ano, to by dávalo větší smysl. :)Taky jsem hrozně zvědavá na oznámení obsazení. Ono se nabízí víc možností - buď si převezmou obsazení rakouské koncertní verze, nebo by mohli sáhnout i po obsazení POTO v Hamburku. Je fakt, že POTO se přesouvá do Oberhausenu, jenže možná, že se členům obsazení nebude chtít stěhovat a zkusí to radši v LND. Kdoví, možná nás překvapí a budou to samé nové tváře. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak to jsi vystihla naprosto přesně :-)
    Já to beru tak, že myslel Forsythovu knížku, ale jestli vážně myslel POTO, tak je vedle jak ta jedle :-)Mohli by udělat mix staro-nových tváří :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu, budeme to brát tak, že měl na mysli Forsytha. :) Navíc - přece by si takhle nezpochybňoval svůj neslavnější muzikál na úkor jiného, mnohem méně známého a populárního, to by nebyl moc chytrý tah, si myslím.Pravda. Best of both worlds. Já i vím, jak bych to namixovala, ale radši se nechám překvapit a počkám si co bude a koho oznámí. :D

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: jj, nechejme se překvapit

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky