Jekyll & Hyde (březen 2015)

Ivan měl v březnu pouze dvě představení v titulní roli muzikálu Jekyll & Hyde (29. a 30. 3.), ale přesto jsme se pár videjí dočkali. :)
Alive (Ivan Ozhogin, Natalia Dievskaya), 30. 3. 2015 - první věc, co můžu o těchto videjích říci je, že nahrávající narozdíl od únorových videjích, seděla blíž k jevišti, takže jsou tam lépe vidět obličeje herců, což se samozřejmě cení. :)
Someone Like You (Natalia Dievskaya), 30. 3. 2015 - až teď po dlouhé době mě napadlo skutečně si najít Natalii, protože mě pořád vrtalo hlavou, že ji odněkud znám. A jasně. Znám ji z Balu Vampirov, kde hrála Magdu. Ti muzikáloví herci na sebe v Rusku asi nikdy nepřestanou narážet, že? Ale je to hezké. :)
Dangerous Game (Ivan Ozhogin, Natalia Dievskaya), 30. 3. 2015 - tak tahle píseň nesmí chybět, to je totiž pravděpodobně nejnatáčenější pasáž muzikálu. :D Upřímně řečeno, v téhle produkci je pro mě docela těžké vážně cítit nějakou chemii mezi Lucym a Hydem, když se pořád tak hodní po jevišti sem a tam. :D Ale to je samozřejmě věc názoru.
Confrontation (Ivan Ozhogin, Ensemble), 30. 3. 2015 - (oujé, Ivan má ale figuru!) u tohohle videa jsem byla nadšená, protože on je tak geniální! Zvlášť když písnička začne gradovat, naskakuje mi husí kůže. On je v jednu vteřinu ďábelský, v další chvíli tak nevinným způsobem zoufalý...jak to dělá? :D
Fanvideo - jak já sem normálně fanvidea nedávám, tohle se musí vidět. Jsou v něm totiž použité nahrávky, co jinak nenajdete a jsou úžasně kvalitní. Video zobrazuje obě Emmy (Elenu Gazaevu, Veru Sveshnikovou) a všechny tři pány v titulní roli (Ivan Ozhogin, Rostislav Kolpakov, Kirill Gordeev) a jsou tam sestříhané záběry z duetu Emmy a Jekylla se zvláštním důrazem na líbací pasáže. :D Je to strašně milé až roztomilé video a já z něj byla, když jsem ho objevila, docela na větvi. :) Rozhodně si ho nenechte ujít, protože mají k této písni vážně rozkošnou choreografii. :)

Komentáře

  1. Tak největší šok je Dangerous Game! Změněná hudba, choreografie - WOW!!! Fakt... drsné, myslím, že takhle bych to popsala. Žádná interpretace (co jsem viděla) nebyla tak brutální - a sexy, to se musí nechat :-)PS: fan video je vážně cute (so much) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na Dangerous Game zírala. :D Já tuhle rusku choreografii zrovna téhle písně viděla ještě předtím, než tam začal hrát Ivan, tak jsem si říkala, že si ho v takové scéně vůbec nedovedu představit a..hele jak mu to jde. :DJo, to fan video, je dokonalé. Kéž by bylo dostupné i to video, ze kterého sestříhali Ivanovy záběry. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Musím si rýpnout ale existuje muzikál kde pánové nenosí dám v náručí??? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky