Premiéra Very a Ivana

Vím, že poslední dobou se v Mistrovi a Markétce odehrálo více premiér v obsazení, ale je to můj blog, takže zvláštním článkem pro Ivana a Veru tu bezostyštně protěžuju své oblíbence. :D :D :D
Tak či tak, ti dva si vedle sebe 7. 4. 2015 poprvé zahráli jako Woland a Markétka a já jsem z toho na sedmém obláčku. :)
Co k nim tak říci: trochu na sebe naráželo to, že Veře dali krapítek jinou choreografii, na kterou Ivan očividně nebyl dost dobře zvyklý. V ničem zásadním to neplechu nedělalo, ale jak je o mě známo, já ráda rozebírám detaily. :D
Chemii ti dva spolu mají, jak už dobře víme z jejich předešlých spoluprací, více než skvělou, takže i když na mě některé pasáže mohli působit drobet nejistě, ve výsledku jsem z nich byla nadšená. Vera podle mě zatím hraje spíš knižní podobu Markétky, což je mi sympatické, ale myslím, že postupem času, bude svůj přednes trochu uzpůsobovat muzikálu. No, ale to s určitostí ukáže jen čas. :) V dubnovém bloku ji čekají ještě tři představení, ze kterých se jistě dočkáme dalších videjí. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky