Boys In Books Are Better - Carrie Hope Fletcher

Tento týden nepřicházím s muzikálovou písničkou, ale i tak je to kousek, který má k divadlu blízko. Je to autorská píseň talentované muzikálové herečky, písničkářky, spisovatelky a youtuberky Carrie Hope Fletcher s názvem Boys In Books Are Better, což je pro knihomola jako jsem já více než sympatické.
Není sice pravdou, že bych toužila po stejných fiktivních chlapcech, jaké ona zmiňuje, i když v nějakých případech se shodneme. No, ale o tom to je. Kouzelné zaříkávádlo: osobní preference. :D
Spíš jde o to, že mě námět té písničky pobavil a do hloubky duše s ním souhlasím :D, takže o to, které konkrétní charaktery tam vyjmenovává už tolik zase nejde. Plus to má docela chytlavou melodii. Rozhodla jsem se vybrat živou verzi té písně, ale ZDE najdete i studiovou verzi s homemade videoklipem, který je strašně roztomilý. :)
Přeji krásný nový povelikonoční týden a omlouvám se za menší prokastinaci posledních dnů. Ujišťuji vás, že byla pouze blogová, mám poslední dobou co dělat. Už jen fakt, že tu sedím před pátou ráno jen proto, abych už konečně něco napsala, protože je mi prázdného Lottelandu líto tak, že mi to doslova spát nedá může být výmluvný důkaz. :D :D :D





Komentáře

Oblíbené příspěvky