Březnový blok Mistra a Markétky IV. (Moskva, Petrohrad)
Jak jsem původně nečekala, že ještě budu dělat čtvrtý díl - tady je! A mám nejvyšší čas, vždyť už dnes začíná dubnový blok v Moskvě. :)
Tentokrát poprvé mezi odkazy najdete i jiný zdroj než Youtube a to vk.com. Na YT je totiž k nedostání mnoho skvostů. Nejvíc zvědaví samozřejmě jsme na dva nové členy obsazení Veru Sveshnikovou (Markétku, Helu) a Kirilla Gordeeva (Wolanda) a s nimi je na YT zatím podstatně méně materiálu. I když to se jistě ještě napraví. :)
Kytice smutku (Vera Sveshnikova), 19. 3. 2015, Petrohrad - Vera si trochu hraje s polohou hlasu, některé pasáže zpívá tiššeji, než je zvykem, což se k této písni skvěle hodí.
Chvíle štěstí, duet Mistra a Markétky (Vera Sveshnikova, Anton Avdeev), 19. 3. 2015, Petrohrad - ach, Veřin hlas je dar z nebes pro tuto roli! Rozumějte dobře - já všechny Markétky zbožňuju till death, ale u Veřina hlasu si poprvé říkám, že je pro ten part perfektní. :)
Nit lásky (Vera Sveshnikova), 19. 3. 2015, Petrohrad - Vera a Anton jsou spolu kouzelní. Vera je taková...ehm, vážně nevím, jak popsat co chci říct. Je víc kontaktní? :D Zní to blbě, ale ať už hraje Helu nebo Markétku, vždycky má se svými kolegy na jevišti skvělou chemii, takže přidává spoustu malých doteků a roztomilých úsměvů navíc. :)
Divadlo Varieté (Kirill Gordeev, Dmitri Chikunov, Anna Kovalchuk, Yaroslav Shvarev, Roman Nikitin, Ensemble) 19. 3. 2015, Petrohrad - video je bohužel uťaté před Wolandovým monologem o lidské nátuře. Ale zase mohu říci, že Kirill je nejgalantnější Woland. Na všechny dámy, které vodí za ruku, se podívá, pousměje, s některými dokonce i prohodí pár slov atd. :)
Tvůj svět je prázdný (Ivan Ozhogin, Anastasia Makeeva), 2. 3. 2015, Moskva - zajímalo by mě, jak si poradí v divadlech, kde nebudou mít takhle příhodné balkonky. :) Zkoumám, jak mají ten balkonek tady v Moskvě vlastně umístěný. V Petrohradě se Woland na Markétku dívá rovně, tudíž má jeviště před sebou, tady ji má oproti tomu asi nějak po straně, že?
Azazelův krém (Vera Sveshnikova), 19. 3. 2015, Petrohrad - to "nadnášedlo" musí být peklo, když se přitom musí ještě zpívat, none? Veře o něco znejistěl hlas, ale to není nic, co by se mělo vytýkat, samozřejmě, naprosto to chápu.
Globus, duet Wolanda a Markétky (Ivan Ozhogin, Anastasia Makeeva) 2. 3. 2015, Moskva - jeviště v Moskvě je menší než to v Petrohradě, takže ten Markétčin běh k Wolandovi si teď herci musí v hlavě rychle přebliknout na mód Moskva. :D Anastasia naběhla Ivanovi do zad, ale to je ve výsledku jen detail. :)
Globus, duet Wolanda a Markétky (Kirill Gordeev, Vera Sveshnikova), 19. 3. 2015, Petrohrad - ó, ani nevíte, jak jsem se na tohle video těšila! Zvláště zvědavá jsem byla na tom, jestli novým hercům dají lehce novou choreografii, jak už je obvyklé. A ano! Povšimněte si toho, jak si Woland Markétku na konci písně přímo strhne do náručí. Panejo. :)
Poslední hřích (Vera Sveshnikova, Roman Nikitin, Dmitri Chikunov, Yaroslav Shvarev), 15. 3. 2015, Petrohrad - Vera jako Hela je v téhle písni strašně milá. Úžasně reaguje na ostatní členy Wolandovy svity, laškuje s Kňourem, culí se na sebe s Korovjevem....vyčarovala mi tím úsměv na tváři, protože Wolandovu svitu já prostě miluju. :)
Ukolébavka pro vášeň (Ivan Ozhogin, Vera Sveshnikova), 14. 3. 2015, Petrohrad - opět je zajímavé sledovat jak se s Verou trochu mění choreografie. Ve chvíli, kdy ji Woland "praští" se mu sesype do náruče, ale on ustoupí a nechá ji padnout na zem. Což na mě ve výsledku působí, že je Woland vůči Hele možná zbytečně chladný, i když obecně vzato je to zajímavá změna a nijak proti ní neprotestuji.
Ukolébavka pro vášeň (Rostislav Kolpakov, Vera Sveshnikova), 15. 3. 2015, Petrohrad - choreografie je tu změněná stejným způsobem, jako popisuji výše, ovšem s tím rozdílem, že Rostik Veru vůbec nezachytí a nechá ji spadnout rovnou, což je od Wolanda vůči Hele teprve přísné, že? Je stejně zajímavé, jak takové drobnosti v choreografii mohou udělat výraznou změnu.
Sbohem Markétce (Kirill Gordeev), 19. 3. 2015, Petrohrad - tato verze Sbohem Markétce na mě, vzhledem ke zbytku videjí co jsem viděla s Kirillem, působí adekvátně. Řeknu jak to působilo na mě, ale pamatujte na kouzelná slova: toto je subjektivní minireview. :D
Mě přišlo, že se k Markétce choval v průběhu představení chladněji, možná se dá říci více knižně, tudíž logicky její volbu nesl méně zoufale a vypadal spíše rozezleně, takže tím se samozřejmě ta píseň najednou ocitá na dočista nové úrovni. Jsem zvědavá, jaký bude vývoj Kirillova Wolanda. :)
Změny v choreografiích? Joj, tak to každé představení je tím tuplem jedinečný!!!
OdpovědětVymazatJe docela vtipné, že většina videí (ne-li všechna) s Ivanem zabírají komplet jeho a další postavy jsou jenom křoví (my se můžeme zblízka kochat Ivanovým herectvím). U ostatních alternací Wolandů, když jsou na jevišti 2 postavy, tak při jejich oddálení se oddálí i hledítko "kameramana". (Jen taková nedůležitá poznámka - docela mě to pobavilo - byla jsem zvědavá, jestli se to děje u "všech Wolandů" nebo jenom u něj. :-DZdá se mi to a nebo produkce mění hudební podklady písní? (viz. Wolandův glóbus)
Máš pravdu, fanoušci jsou s tím zabíráním Ivana vtipní. Je to milé, ale vtipné. :D Protože Woland není úplně ve všech scénách, ve kterých se objeví, klíčová postava, takže občas jen tři minuty sledujeme Ivana, jak stojí, občas se ušklíbne, pousměje, či si vymění pohled s některým svým kolegou...:DJo, oni experimentují se vším all the time. Navíc hudební podklad pro Moskvu a Petrohrad se od sebe krapítek liší.
OdpovědětVymazat