Mistr a Markétka, 18. 4. 2015

Jak šťastní ještě můžeme být? Další full recording Mistra a Markétky, lidičky!!! Huuu! :D (Dejme prosím do záznamu, že jsem ten bootleg právě dokoukala, takže jen překypuju všemi těmi emocemi, takže proto tento článek vyznívá tak...takhle. :D)
Ten, kdo čte mé články ví, že jsem v tomto případě lehce krapítek zaujatá, protože obsazení o kterém budu vzápětí mluvit je takové mé "protěžované", nicméně nemohu jinak! :D
Jejejej - hádejte s kým ta nahrávka je? S Ivanem Ozhoginem, Natalií Martynovou, Igorem Krolem, Annou Kovalchuk....
Už chápete mé nadšení? :D
Ale nejde jen o to obsazení. Ani nevíte, jak jsem vděčná, že ze všech představení právě tohle jedno bylo natočeno. To je síla, to je bomba! Nepřeháním. Všichni herci ten den nechali na jevišti srdce i duši. Já jsem během sledování Mistra a Markétky byla ohromenější snad jen tehdy, když jsem to sledovala poprvé a pomalu pronikala do tohoto nového světa. :)
Anna byla brilantní, mě je sice Hely vždycky líto, ale tentokrát poprvé jsem při Ukolébavce pro vášeň snad i zaslzela, zkrátka spot on perfomance a s Ivanem na sebe reagovali perfektně, každý pohled, každé gesto vyprávělo příběh samo o sobě...
A Igor! Jak jsem ráda, že dostal zase po delší době představení. A jak zářil! Natáčející se na něj docela zaměřovala, takže si jeho představení vychutnáte dosytosti. :)
Natalia...ach, víte, jak já zbožňuju její Markétku. I když měla za duben jen tři představení musím prohlásit, že duben je zkrátka její blok. Silnější projev Markétky jsem ještě neviděla. Vždyť ona všechny ty emoce ještě během děkovačky vydýchávala a utírala si oplakané oči...nemluví to za vše? :)
A Ivan....nejvíc mi v hlavě utkvěl závěr show. To jak s Natalií zahráli Markétčino přání...to mi přišlo neuvěřitelné. Takže následující Sbohem Markétce jsem musela taky vydýchávat. :D Ach. Nahrávající měla hodně dobrou kameru a vzala Ivana zblízka, takže je mu jasně vidět do tváře a všechny ty emoce co měl v očích...ohromující.
Navíc na něj byl hodně blízký zoom ve chvíli, kdy promlouvá k Mistrovi a říká mu, že smí dokončit svůj román....a....to se asi prostě musí vidět.
Ano, správně, to se musí vidět! :D
Já se tak trochu omlouvám za tento článek, mám pocit, že jsem prostě jen chrlila superlativy a vykřičníky na nic netušící ubohé čtenáře. :D
Budiž vám balzámem na můj fangirling onen záznam, na který přikládám odkazy níže. :D












Komentáře

  1. ach ano hned jsem si musela pustit mé nejoblíbenější scény pravda jednou je to báječný záběr jindy bych zvolila jiný ale je to krásné :-)
    Jop Ivan a Natália jsou spolu báječní na jevišti - Markétka dle mého, která by byla nejraději s Wolandem - na tomto představení, které si nám sem dala to bylo víc než evidentní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvůj popis Lotte zní přímo fantasticky! To vážně musím vidět. Toto obsazení je přímo obsazení snů: Ivan, Natalia, Anna :-D
    Igora jsem jako Mistra ještě neviděla, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: vid taky mě ot nalákalo minimálně na mé velmi velmi oblíbené scény :D jednu bych pravda ráda viděla víc, a ta tam nebyla tak zaměřená jak jsem chtěla ale to nevadí :-) to jednou přijde :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky